جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خمینی شهر

حوزه/ حجت الاسلام حاجی احمد در جمع بانوان طلبه خمینی شهر گفت: دشمنان می خواهند اقتدار کشور را از راه های مختلف از بین ببرند و از برجام شروع کردند، که ناکام ماند و اکنون نیز مسئله قراردادهای استعماری را روی میز گذاشته اند و در آینده در نظر دارند موشک های ایران را هدف قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام میثم حاجی احمد، مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان، در نشست سیاسی، در جمع طلاب مدرسه علمیه فاطمیه خمینی شهر با اشاره به مسئله قراردادهای استعماری مانند FATF گفت: یکی از شاخه های آنCFT می باشد، که در این شاخه 9 منع مالی برای تروریسم قرار داده شده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که تروریسم را چه کسی معنا می کند و به چه علت ایران جزء کشورهای تروریسم از نظر آن ها شناخته شده است، گفت: کشورهای اروپایی عنصرهای اصلی این قرارداد می باشند و تنها فرهنگی که می تواند لیبرال را زیر پا له کند، فقط فرهنگ انقلاب اسلامی است، آمریکا حدود هفت تریلیون دلار خرج می کند اما افسار نظامی دست ایران است، به همین دلیل از ایران می ترسند.

وی افزود: کشورها به چهار نوع شامل کشورهای استاندارد، کشورهای در حال توسعه، کشورهای همکار و کشور های در لیست سیاه تقسیم می شوند، که کشور ایران از سال 2010 به دلیل مسائل هسته ای در لیست سیاه قرار گرفته است.

حجت الاسلام حاجی احمد گفت: دشمنان می خواهند اقتدار کشور را از راه های مختلف از بین ببرند و از برجام شروع کردند، که ناکام ماند و اکنون نیز مسئله قراردادهای استعماری را روی میز گذاشته اند و در آینده در نظر دارند موشک های ایران را هدف قرار دهند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha