جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بهرام سرمست استاندار قم

حوزه/ برای اجرای بهتر کارها، وظایف هرارگانی معلوم ومشخص شود، چه ارگانی دارای چه مسئولیتی است و آیا درگذشته وظایفی که داشته اند، به رسالت خود در مورد اقامه نماز عمل کرده است یا نه؟

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، دکتر سرمست پیش ازظهر امروز در سومین جلسه شورای اقامه نماز استان قم که با حضور آیت الله حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه و مسئولین سایر دستگاه ای اجرایی درسالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد گفت: جای بسیار خوشحالی است که در شهر کریمه اهل بیت(ع) مأمور به خدمت رسانی شدم و لازم است در عرصه خدمت رسانی و اعتلای این شهر همه تلاش ها را بکار گرفت.

استاندار قم اظهار داشت: موضوع اقامه نماز بحث مهمی است و لازم  است درمرحله اول برای اجرای بهتر کارها، وظایف هر ارگانی معلوم و مشخص شود، چه ارگانی دارای چه مسئولیتی است و آیا درگذشته وظایفی که داشته اند، به رسالت خود در مورد اقامه نماز عمل کرده است یا نه؟.

وی بر آسیب شناسی برای رفع موانع اقامه نماز برای جذب جوانان، توجه بیشتر و زیبا سازی به نماز خانه بین راهی، تجهیز نمازخانه های بین راهی، الگو سازی و فرهنگ سازی در میان جوانان برای بحث اقامه نماز، تشویق مسئولین برای اقامه نماز، برگزاری مسابقه اقامه نماز بین زندانیان و تشویق این افراد تأکید کرد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha