پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حرم حضرت امیرالمؤمنین (علیه السلام) محل فرود فرشتگان

حوزه/ در اجلاسیه آستان های مقدس بر ضرورت شناسایی آسیب های تهدید کننده اعتاب مقدس تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام احمد سلامی، ظهر امروز در اجلاسیه آستان های مقدس و و بقاع متبرکه کشور که در حرم مطهر احمد بن موسی شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهار داشت: حفظ حرمت زائرین باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین کتابچه اعتاب مقدسه منتشر و به زائرین تحویل داده شود تا زائران پیرامون اعتاب اطلاعاتی داشته باشند.

نماینده آستان مقدس شاهچراغ(ع) تصریح کرد: در فضای ایام نوروز نشر کتاب و کتابچه در همه اعتاب مقدس انجام می شود، به همین دلیل باید از این فضا برای چهل سالگی انقلاب نیز استفاده کنیم.

وی بیان کرد: برگزاری کارگروه معضلات آسیب های اجتماعی به ویژه حجاب که در واقع همه اعتاب با آن سر و کار دارند، از ضرورت هاست

جواد اکبریان نماینده آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) نیز در این نشست، ابراز کرد: برپایی کاروان هایی که بتوانند زائرین را از کشور های دیگر بیاورند، در برگزاری این برنامه بسیار مطلوب خواهد بود.

نماینده آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تصریح کرد: سالنامه هایی که هر ساله در اعتاب به نشر می رسد و بعضا هدیه داده می شود، اگر تدابیری اندیشیده شود که به فروش برسد، می تواند کمک خوبی در رفع برخی از مشکلات باشد.

وی عنوان کرد: باید آسیب های اجتماعی در فضای حرم را مورد توجه قرار دهیم، تا مشخص شود چه آسیب هایی فضای آستان ها را تهدید می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha