چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار مهدی مهدوی نژاد

حوزه/ جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره بر اینکه دشمن از انقلابیون می‌ترسد، گفت: سردار قاسم سلیمانی امروز در کشور و در جبهه‌های مختلف قدم برمی‌دارد؛ امروز نام او در تمام کشورها نام بزرگی است

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان، سردار مهدی مهدوی نژاد، در مراسم تودیع و معارفهٔ فرماندهی و مسئول حفاظت تیپ ۱۲ قائم (عج) ضمن گرامیداشت یاد و خاطرهٔ شهدا انقلاب و دفاع مقدس و درود و صلوات بر روح ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، اظهار داشت: خدا را شاکریم که به توفیقی داد تا در جمع شما بسیجیان و پاسداران باشیم و در این مسیر گام برداریم؛ همان‌طور که عنایت دارید خداوند نعمت‌های گوناگونی به ما عطا کرد و چون برای حفظ این نعمت‌ها گام‌های مناسبی بر داشتیم خداوند نیز نعمت هدایت را به ما عطا کرد.

جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بعد از اینکه انسان‌ها ائمه را یکی پس از دیگری به شهادت رساندند و از آن‌ها ناسپاسی کردند خداوند این نعمت بزرگ را از ما دریغ کرد و اکنون بیش از یک هزار و پانصد سال است که در ظاهر از نعمت بزرگ انبیا محروم شدیم؛ اما از بزگان خود شنیدیم که اگر شیعیان و مسلمانان بتوانند از نعمت‌های بزرگ استفاده کنند خداوند امام زمان (عج) را به آن‌ها نشان خواهد داد، اما هیچ‌وقت جامعه نتوانست ثابت کند که از این نعمت بز رگ می‌تواند به‌درستی بهره ببرد.

وی افزود: در برهه‌ای خدا بر ما منت می‌گذارد و امام راحل را برای ما می‌فرستد؛ امام خمینی(ره) در مقابل جبهه باطل تا آخرین لحظه مقاومت کرد.

سردار مهدوی نژاد خاطرنشان کرد: امام(ره) برای تشکیل انقلاب اسلامی در مقابل همه جریانات ایستاد، چراکه دشمنان ما بیش از ۱۴۰۰ سال تلاش می‌کردند که ثابت کنند حرکت و بزرگی از جبهه حق نیست بلکه از جانب قدرت است.

وی بیان کرد: جبهه حق از آن حق است حتی اگر در اقلیت باشد؛ امام در مقابل تمام جبهه‌های شرق و غرب ایستاد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

وی افزود: امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بیش از ۳۰ سال است که در مقابل جبهه‌های دروغین ایستاده است، اما متأسفانه برخی دنبال این هستند که خود را با دشمنان هماهنگ کنند؛ همه ما پاسداران، بسیجیان روحانیون باید خدا را شاکر باشیم که در این مسیر و پشت رهبر معظم انقلاب گام برمی‌داریم.

جانشین بازرسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره بر اینکه دشمن از انقلابیون می‌ترسد، گفت: سردار قاسم سلیمانی امروز در کشور و در جبهه‌های مختلف قدم برمی‌دارد؛ امروز نام او در تمام کشورها نام بزرگی است.

وی بیان کرد: بسیاری هستند که می‌خواهند در اذهان بسیجیان و پاسداران شبهه ایجاد کنند که این مسیر الهی بی‌فایده است؛ اما این راه با قوت ادامه دارد، خوش به سعادت کسانی که در این مسیر تلاش می‌کنند. امروز برای گام برداشتن در این مسیر باید هر چه داریم در کف اخلاص بگذاریم تا اثربخش باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha