چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تولیت شاهچراغ

حوزه/ در حاشیه دیدار نمایندگان اعتاب مقدسه، دعوت نامه همایش «ربیع الشهادة» کربلا تقدیم تولیت آستان مقدس احمد بن موسی شاهچراغ(ع) شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز آیت الله سید علی اصغر دستغیب، ظهر امروز در دیدار نمایندگان اعتاب مقدسه که در حرم مطهر شاهچراغ برگزار شد، با بیان این که تصمیمات مطلوبی در نشست تولیت های اعتاب مقدس در مشهد گرفته شد، اظهار داشت: فعالیتی که صورت گرفته از ابتکارات حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و استقبالی که تولیت ها داشتند یک فرصت مغتنم است و امیدواریم این جلسات تداوم داشته باشد.

عضو خبرگان رهبری افزود: فعالیت اصلی بر عهده نمایندگان اعتاب مقدسه است که امیدواریم آن اهدافی که در آغاز و ادامه برای اساس این همبستگی و همکاری طراحی شده، تحقق پیدا کند.

تولیت آستان مقدس حرم مطهر شاهچراغ(ع) تصریح کرد: مجموعه های بسیاری در سطح ایران و جهان اسلام وجود دارند که هرکدام دارای پشتوانه معنوی و حمایتی هستند، اما ظرفیتی که اعتاب مقدسه دارند شاید در نوبه خود بی نظیر باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید این فرصتی که پیش آمده را باید در جهت اهداف انقلاب اسلامی و تحکیم مبانی نظام و مکتب اسلام محترم بشماریم.

برپایه این گزارش، در پایان این دیدار دعوت نامه همایش ربیع الشهاده کربلا تقدیم تولیت آستان مقدس احمد بن موسی شاهچراغ(ع) شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha