شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام حصاری

حوزه/ راه اندازی مرکز مشاوره خدمات پژوهشی گام بسیار خوبی برای رفع مشکلات طلاب و ارتباط مستمر آنها و باعث ایجاد توسعه و عدالت علمی است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبرحصاری، عصر امروز در آیین افتتاح مرکز مشاوره و خدمات پژوهشی حوزه علمیه خواهران که درمرکز تحقیقات زن و خانواده برگزار شد،با بیان اینکه راه اندازی مرکز مشاوره خدمات پژوهشی گام بسیار خوبی برای رفع مشکلات طلاب و ارتباط مستمر آنها و باعث ایجاد توسعه و عدالت علمی است، گفت: تاکنون بیش از 50 نفر از اساتید در رشته های مختلف برای همکاری پژوهشی با حوزه علمیه خواهران اعلام  آمادگی کردند.

معاون پژوهشی حوزه های علمیه خواهران افزود: طولانی شدن زمان انجام پایان نامه ها، نبود راهنما و ارتباط بین طلبه، استاد و کارگروه ها، تبیین و انتخاب موضوع، محدویت منابع علمی، فقدان دسترسی به منابع برای خواهران، مسافرت طلبه های خواهر، برای پایان نامه نویسی باعث شکل گیری مرکز مشاوره خدمات پژوهشی شده است.

وی عنوان کرد: هدف از راه اندازی این مرکز این است که  اساتید پژوهشی در این مرکز مستقر خواهند بود و در  انتخاب موضوع برای پایان نامه نویسی به طلاب برای نوشتن پایان نامه مشاوره خواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین حصاری گفت: از دیگر اهداف راه اندازی مرکز مشاوره این است، طلاب می توانند به سادگی از منابع مختلفی که در این مرکز قرار داده شده، نهایت استفاده را ببرند.

معاون پژوهشی حوزه های علمیه خواهران افزود: امروز شاهد افتتاح فاز اول مرکز مشاوره خدمات پژوهشی در قم و در چند شهر دیگر خواهیم بود تا در آینده نزدیک شاهد توسعه و رشد مرکز مشاوره خدمات پژوهشی باشیم.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha