پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علیرضا رضازاده - مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان با بیان اینکه خون شهدا زمینه‌ساز ظهور است، گفت: شهید حججی از رویش‌ها و ثمرات و برکات انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، علیرضا رضازاده، سه‌شنبه‌شب در اجتماع مدافعان حرم به میزبانی حسینیه المهدی (عج) مهدی‌شهر با بیان اینکه عدد چهل در معانی و تعابیر از ارزش و قداست خاصی برخوردار است، اظهار داشت: انسان چون در سنین رشد قرار دارد وقتی به چهل‌سالگی که می‌رسد می‌گویند به سن کمالات رسیده است.

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان با بیان اینکه دشمنان تلاش‌های زیادی برای جلوگیری از 40 سالگی انقلاب سالمی داشتند و خیلی‌ها به خیال خام خود تلاش کردند که ما چهل‌سالگی را نبینیم، تصریح کرد: به فضل خداوند متعال با همه سختی‌ها و فراز و نشیب‌هایی که در انقلاب اسلامی طی شده بود، چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را جشن باشکوهی می‌گیریم.

وی با بیان اینکه تمام سیطره و هیمنه غرب با انقلاب اسلامی از هم فروپاشیده شد و انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) با اتکا به ایمان ملت ایران، توحید و ایمان الهی و توسل به اهل‌بیت (ع) این انقلاب را بنا نهاد.

رضازاده با بیان اینکه عظمت و شوکت انقلاب اسلامی را زمانی متوجه می‌شویم که در قاب عینک دشمنان این نظام به این انقلاب بنگریم، خاطرنشان کرد: عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی لرزه به اندام دشمنان و بدخواهان این انقلاب انداخته است.

وی گفت: روزی که داعش با کمک اسرائیل و آمریکا بااین‌همه جنایت به میدان ورود کرد، چه کسی فکر می‌کرد که ما بتوانیم پیروز شویم؟ اما این از عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی است.

مدیرکل روابط عمومی شورای نگهبان با بیان اینکه هر جا تفکر مبتنی بر اسلام ناب محمدی (ص) به هر میزان که وارد شد آنجا را بیمه کرده است، تصریح کرد: آن چیزی که امروز بسیاری از این‌ها را حفظ کرده جایگاه ولی‌فقیه است.

وی با بیان اینکه پیروزی‌های امروز نتیجه خون شهداست و خون شهدا زمینه‌ساز ظهور است، گفت: با گفتن ذکر شهید خودمان تروتازه می شویم و شهید به ما انرژی مضاعف می‌دهد.

رضازاده با بیان اینکه امروز خون شهدای انقلاب اسلامی در جامعه در حال ثمربخشی است، افزود: تهاجم فرهنگی دشمن از دهه 70 شروع شد و امروز نیز شاهد هستیم که شهید محسن حججی متولد دهه 70 است و رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرموده‌اند «امام (ره) برای حضور در جبهه دعوت می‌کرد، اما من برای حضور در سوریه حتی تشویق هم نکرده‌ام» این‌ها رویش‌ها و ثمرات و برکات انقلاب است که نسل‌های سوم و چهارم این‌گونه از نظام و اسلام دفاع می‌کنند. این‌ها هنر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری است و امام زمان (عج) این‌گونه یار می‌خواهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha