جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت‌الله سید محمد شاهچراغی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در سمنان با بیان اینکه روحانیت جلودار جشن‌های انقلاب باشند، گفت: امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای به عنوان عالمان عامل، انقلابی و بصیر از درون حوزه‌های علمیه برخاسته اند که ضروری است امروز نیز در حوزه‌ها نسبت به تربیت طلاب عامل، انقلابی و بصیر و ولایتمدار اهتمام جدی شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی، در جمع مسئولان حوزه علمیه سمنان و مدیران مدارس علمیه استان، با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: چهل‌سالگی انقلاب اسلامی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و این چهل‌سالگی باید به‌عنوان یک جشن بزرگ تاریخی گرامیداشته شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه مردم همواره در صف اول برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار دارند، تصریح کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، روحانیت باید جلودار جشن‌های انقلاب اسلامی باشند.

وی با اشاره به راهکارهای صیانت از انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) در راستای حفاظت و صیانت و حراست از انقلاب اسلامی فرمودند اول اینکه قوی باشید و احساس ضعف نکنید، دوم اینکه متکی به خدا باشید و تکیه‌گاه شما خداوند متعال باشد، سوم اینکه أَشِدَّاءُ عَلَی الْکفَّارِ رُحَمَاءُ بَینَهُمْ باشید و چهارم اینکه فرمودند باهم باشید و دستتان در دست یکدیگر باشد و با وحدت به کشورتان آسیبی نمی‌رسد.

آیت‌الله شاهچراغی با بیان اینکه حوزه‌ علمیه آدم ساز است، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای به عنوان عالمان عامل و انقلابی و بصیر به‌تمام‌معنا از درون حوزه‌های علمیه برخاسته اند که ضروری است امروز نیز در حوزه‌های علمیه نسبت به تربیت طلاب عامل، انقلابی و بصیر و ولایتمدار اهتمام جدی شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha