شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار مدیران مدارس علمیه استان سمنان با آیت‌الله شاهچراغی

حوزه/ در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب، مدیر حوزه علمیه استان سمنان و مدیران مدارس علمیه این استان با آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در سمنان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان مدیر حوزه علمیه استان سمنان و مدیران مدارس علمیه این استان با آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان دیدار کردند.

در این دیدار مدیران مدارس علمیه استان سمنان گزارش کوتاهی از روند فعالیت این مدارس را در حضور آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان ارائه کردند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان سمنان نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب مدیریت جدید حوزه علمیه استان سمنان اظهار داشت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان یک روحانی متواضع،انقلابی و البته فعال و دغدغه مند است.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی تصریح کرد: در جهت پیشبرد اهداف عالیه حوزه‌های علمیه و همچنین موفقیت بیش‌ازپیش مدارس علمیه در استان سمنان، ضروری است تا مدیران این مدارس با جدیت تمام با مدیر حوزه علمیه استان سمنان همکاری‌های لازم را داشته باشند.

وی همچنین در سخنانی بر تربیت نیروهای انقلابی و شاخصه‌ها و مؤلفه‌های حوزه انقلابی و رسالت روحانیون در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha