جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
علی محقی

حوزه/ دبیرکل همایش بین المللی ۴۰ سال مبارزه با اسلام آمریکایی با اشاره به این که صدای شکستن استخوان‌های آل سعود به گوش می رسد، گفت: امروز شاکله وحدت؛ تبعیت از ولی امر مسلمین امام خامنه ای است که پرچم‌دار این حرکت هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام علی محقی، قائم مقام دبیرکل همایش بین المللی 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی در جمع خانواده های شهدای مدافع حرم، در گلزار شهدای فاطمیون، در بهشت رضا(ع) مشهد، با بیان این‌که کمپین 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی را در شهرستان بیرجند و خراسان جنوبی آغاز کرده ایم، اظهارکرد: سال گذشته نیز در همایشی با عنوان"نهضت جهانی امام روح الله" این حرکت شکل گرفته بود.

وی با بیان این‌که امسال همایشی با عنوان 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی با حضور علمایی از یمن، بحرین و سوریه برگزار می شود، تصریح کرد: آنچه مسلم است آن است که حتی عربستان هم درگیر اسلام آمریکایی است و این همایش در ایامی برگزار می شود که این ایام با شهادت شیخ نمر عالم مجاهد عربستانی همزمان است.

دبیرکل همایش بین المللی 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی ادامه داد: آغاز این حرکت از سر مزار شهید "رضا اسماعیلی" ذبیح فاطمیون و به یاد شهید آیت شیخ نمر آغاز شده و انتظار می‌رود که کمپین مبارزه با اسلام امریکایی به مزار شهید «محسن حججی» ذبیح ایرانی مدفون در نجف آباد اصفهان ختم می شود.

حجت الاسلام محقی عنوان کرد: امیدواریم این حرکتی که اتفاق می افتد در بحث آشنایی آحاد جامعه با شهدای مدافع حرم و شهدای مبارزه با اسلام آمریکایی باشد که محتاج به دعای شما هستیم.

وی با اشاره به این نکته که این حرکت برای این‌که افکار ما به بلوغ برسد و شرایط منطقه را درک کنیم، ادامه می یابد،بیان کرد: درحقیقت این کمپین برای این است که نه تنها مردم ایران و بلکه مردم منطقه نسبت به اسلام امریکایی حساس بشوند.

دبیرکل همایش بین المللی 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی ضمن اشاره به این نکته که ما امروز در یک جبهه و خاکریز قرار داریم و با گوشت و پوست خود درک می کنیم که بایستی وحدت داشته باشیم، یادآورشد: امروز شاکله وحدت تبعید از ولی امر مسلمین امام خامنه ای است که پرچم‌دار این حرکت هستند.

حجت الاسلام محقی تبیین کرد: همان طور که امروز صدای شکستن استخوان‌های آل سعود به گوش می رسد انتظار داریم که اخبار بسیار بهتری از یمن بشنویم.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha