شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ا

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) اصفهان گفت: نقش والدین در اینکه فرزندان به چه مسیری هدایت شوند و چه راهی را برای آینده خود انتخاب کنند، بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، خانم صدیقه نعمت بخش در جمع اولياء طلاب مدرسه علميه فاطمه الزهراء(س) اصفهان، گفت: نقش والدین در اینکه فرزندان به چه مسیری هدایت شوند و چه راهی را برای آینده خود انتخاب کنند، بسیار مهم است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) اصفهان، ادامه داد: طلبه، قرار گرفتن در این مسیر را مدیون والدین خود می باشد و چه چیزی برای والدین  از این بهتر که جزء اولین کسانی باشند که مورد شفاعت فرزند عالم خود قرار می گیرند. اولیا باید قدر خود را بدانند که توفیق همراهی سربازان امام عصر(عج) نصیبشان شده و در این راه یار و همراه خوبی برای فرزندان خود باشند.

وی حضور مادران طلاب در جلسه را نشانه دغدغه مندی آنها در راه سربازی فرزندان خود در سپاه امام زمان(عج) دانست و گفت: رشد طلاب میسر نخواهد شد، مگر با تلاش و مجاهدت خود و از خودگذشتگی و حمایت های والدین و خانواده هایشان و قطعا اولیاء طلاب در آینده ثمره تلاش خود و فرزندانشان راخواهند دید.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) اصفهان ضمن قدردانی از اولیاء، اظهار کرد: طلبه باید قدر پدر و مادر خود را بداند، زیرا رسیدن به این جایگاه رفیع ثمره تربیت صحیح آنها می باشد و امروز با وجود هجمه های فرهنگی که به کشور عزیزمان می شود، نیاز به حضور طلاب را بیش از پیش در صحنه احساس می کنیم، اولیاء باید با همراهی  فرزندشان آنها را در این مسیر کمک کنند. 

نعمت بخش در پایان گفت: اوليای طلاب با همكاري مدرسه در ارتقاء اخلاق و رفتار پسنديده  فرزندان از جمله احترام به ديگران، نظم در كارها، اخلاق نيك، رعايت پوشش مناسب و در شأن طلبه و... تلاش كنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha