پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام اکبرپور

حوزه/ حجت الاسلام اکبرپور، تعطیلی کارخانه ها و تولید ملی را خیانت به شهدا عنوان کرد و گفت:‌ مدیران و مسئولین باید کار شبانه روزی برای مردم انجام دهند چرا که اداره کشور نیازمند کار و روحیه جهادی و بسیجی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام «علی اکبرپور» شب گذشته در یادواره شهدای کربلای 4 و 5 در مسجد قبای مهرشهر  با اشاره به آستانه رسیدن به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد:  اگر امروز ما به اینجا رسیده‌ایم به برکت خون شهدا است، آنها افتادن تا ما جان بگیریم و به ایستیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع)خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه جنگ هشت ساله ما جنگ با یک کشور نبود اظهار کرد: امام و شهدای ما با دست خالی مقابل دنیا و استکبار جهانی با عزت و شرف خود ایستادن،‌تا شرافت ما خدشه دار نشود.

وی گفت: ما می توانیم با ادامه دادن راه شهدا و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب قدردان گل های پر شده ای باشیم،‌که قد رعنایشان به خاطر عزت و شرف این ملت خمیده شد.

 

امروز نفوذ دشمن برای تغییر ارزش‌ها و باورها

حجت الاسلام اکبرپور با اشاره به اینکه دغدغه ما تنها نفوذ یا حفظ مرزها نیست، افزود: هر وقت جای دوست و دشمن را اشتباه گرفتیم،‌ضربه خوردیم و امروز نفوذ دشمن برای تغییر ارزش‌ها و باورهاست، تا جای شهید و فتنه گر را عوض کند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع)خراسان جنوبی با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران " وَلاَتَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَ اتَا بَلْ أَحْيَآءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُون" اي پيامبر! هرگز گمان مبر كساني كه در راه خدا كشته شدند، مردگانند! بلكه آنان زنده اند و نزد پروردگارشان روزي داده مي شوند، تاکید کرد: مرده آن است که امروز از درخت تنومند انقلاب بهره‌مند شده و به جای اینکه به خانواده شهدا ادای احترام کند همه هم و غم او قدم زدن پشت سر افرادی است که خود هم نمی‌داند که مسیر آنها کجاست.

وی ادامه داد:‌ شهدا زنده هستند و مرده کسی است که بر مسند مسئولیتی تکیه زده باشد، اما به انحراف می‌رود.

 

راه شهدا در مبارزه با استکبار جهانی تنها در ولایتمداری است نه ولایت شعاری

حجت الاسلام اکبرپور با اشاره به اینکه بعضی مسئولین امروز ولایت شعاری آنها پر رنگتر و ولایت گریزی بیشتری دارند، افزود: ادامه دادن راه شهدا در مبارزه با استکبار جهانی تنها در ولایتمداری است نه ولایت شعاری و متاسفانه امروز برخی تنها ولایت شعاران هستند.

وی افزود: کسی که به جای دل بستن به خدا به کدخدا دل می بندد، و سال‌ها وقت مردم و خود را صرف این موضوع می کند، ولایت شعار است.

 

تعطیلی کارخانه ها خیانت به شهداست

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تقدیر از عملکرد قوه قضاییه تاکید کرد‌:‌ امروز باید مبارزه با فساد را با قدرت بیشتر ادامه داد، تا مسیر و راه شهدا ادامه پیدا کند.

وی تعطیلی کارخانه ها و تولید ملی را خیانت به شهدا عنوان کرد و افزود:‌ مدیران و مسئولین باید کار شبانه روزی برای مردم انجام دهند چرا که اداره کشور نیازمند کار و روحیه جهادی و بسیجی است.

 

خواص بی بصیرت در طول تاریخ ضربه‌ای به اسلام و کشور زده اند

حجت الاسلام اکبرپور با انتقاد به بعضی از مسئولین که حاضر نیستند به همراه خانواده خود در شهرهای محروم خدمت کنند، افزود: هر زمان که مسئولی از غصه مشکلات مردم چند شب بیدار ماند و خواب به چشمش نرفت، ولایتمدار است.

وی تصریح کرد: خواص بی بصیرت در طول تاریخ ضربه‌ای به این کشور زدند که انسانیت، اسلامیت و بشریت تا قیام قیامت جامعه انسانی شرمنده بی بصیرتی خیلی‌ها باید باشد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی گفت: خیلی از خواص و نخبگان قدر ارزش‌ها را نمی‌دانند و در بسیاری از موارد توده مردم از نخبگان جلوتر هستند.

انتهای خبر/ ن

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha