سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کاروان جامعه‌الزهرا(س)

حوزه/ هم زمان با یوم الله ۱۹ دی، کاروانی از سوی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در مراسم دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی شرکت کرده است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، هر سال به مناسبت سالگرد قیام ۱۹ دی، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم قم با حضور در حسینیه‌ امام خمینی‌(ره) با رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی دیدار و با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی تجدید بیعت می‌کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا عنوان کرد: کاروانی متشکل از طلاب و اساتید جامعه‌الزهرا علیهاالسلام نیز امروز توفیق حضور در این مراسم را دارند .

حجت‌الاسلام‌ تهرانی که به همراه تعدادی از مدیران جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، کاروان را همراهی می‌کنند، افزود: علیرغم برخی مشکلات در تهیه کارت دعوت، بحمدالله با تلاش مجموعه های مختلف جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، توفیق حضور تعدادی از طلاب و اساتید به نمایندگی از مجموعه طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در این مراسم فراهم شد.

وی یادآور شد: این کاروان ساعت ۵ صبح حرکت و هم اکنون منتظر آغاز مراسم و استماع سخنان رهبر معظم انقلاب هستند.

گفتنی است؛ روز ۱۹ دی، سالروز قیام خونین مردم قم است که در این روز و در سال ۱۳۵۶، مردم انقلابی قم نسبت به چاپ مقاله ایران و استعمار سرخ و سیاه در روزنامه اطلاعات به تظاهرات پرداختند و توسط رژیم طاغوت به خاک و خون کشیده شدند و از آن روز، جرقه انقلاب اسلامی زده شد.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha