جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جریان عمل اسلامی بحرین

حوزه/ در پی حمله نیروهای امنیتی آل سعود به منطقه الجش و ام الحمام در استان قطیف عربستان و به شهادت رساندن حداقل هفت نفر از جوانان این منطقه توسط آنها، جریان عمل بحرین با صدور بیانیه ای این جنایت را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، در پی حمله نیروهای امنیتی آل سعود به منطقه الجش و ام الحمام در استان قطیف عربستان و به شهادت رساندن حداقل هفت نفر از جوانان این منطقه توسط آنها، جریان عمل بحرین با صدور بیانیه ای این جنایت را محکوم کرد.

متن بیانیه جریان عمل بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

*(قَالَ سَنُقَتِّلُ أَبْنَاءَهُمْ وَنَسْتَحْيِي نِسَاءَهُمْ وَإِنَّا فَوْقَهُمْ قَاهِرُونَ)*

در ادامه سلسله کشتارها و انتقام جویی های آل سعود که سال ها علیه مردم مؤمن قطیف جریان دارد، نیروهای امنیتی و جنایتکار وابسته به این قبیله(آل سعود) روز دوشنبه به دو منطقه الجش و ام الحمام در قطیف مظلوم یورش بردند و ضمن محاصره این مناطق به سوی خانه های مردم شلیک کردند و به زور وارد خانه های مردم شدند که در این میان در اولین مرحله پنج نفر از جوانان این منطقه به شهادت رسیده و تعداد دیگری بازداشت شدند.

این کشتار همزمان با سالروز اعدام شیخ شهید نمر و همراهان او اتفاق اقتاد به گونه ای که این رفتار ما را به یاد جنایت ها و سیاست تروریستی رژیم صهیوینستی و کشتار مردم فلسطین توسط آنها می اندازد.

جریان انقلابی ما ضمن محکوم کردن این جنایت جنایتکاران آل سعود از سازمان ملل متحد و سازمان های حقوق بشر بین المللی می خواهد درباره جنایت کشتار شهروندان توسط آل سعود در یمن و قطیف تحقیق کنند.

ما از مردم بحرین بزرگ و تمام آزادگان جهان می خواهیم این جنایت و کشتار وحشیانه و بازداشت مردم توسط نظام خونخوار آل سعود را محکوم کرده و با مردم و خانواده های شهدای این جنایت ابراز همدردی کنند.

شهدای کشتار اخیر و تمام شهدای بحرین بزرگ همیشه زنده و جاودان هستند و نظام جنایتکار آل سعود و آل خلیفه نابود می شود.

جریان عمل اسلامی

بحرین بزرگ

8 ژانویه 2019

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha