پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مشهد

حوزه/ تفاهم‌نامه ورزشی بین تربیت بدنی آستان قدس رضوی و جامعة‌المصطفی- واحد مشهد مقدس امضا شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، تفاهم‌نامه همکاری تفاهم‌نامه همکاری بین تربیت بدنی آستان قدس رضوی(ع) و جامعة‌المصطفی- واحد مشهد مقدس با هدف ارائه خدمات فرهنگی- ورزشی برای ارتقای برنامه و استفاده از خدمات در حوزه فعالیت‌های ورزشی در تابستان آینده، امضا شد.

در جلسه‌ای که با حضور «علی‌اکبر هاشمی ‌جواهری» مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی(ع) و «حجت‌الاسلام نجاتی» معاون فرهنگی- تربیتی مجتمع آموزش عالی مشهد، به همراه کارشناسان هر دو مجموعه برگزار شد، راهکارهای اجرای این تفاهم‌نامه بررسی، بحث و تبادل نظر گردید.

مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی(ع) در این جلسه با ارزشمند دانستن این تفاهم‌نامه گفت: تربیت مبلغ ورزشی با استفاده از ظرفیت‌های موجود و ارائه طرح درس و برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی درباره اصول و مبانی تربیت بدنی، می‌تواند سبک زندگی اسلامی و رضوی(ع) را به جوانان این کشورها معرفی کند.

به گفته هاشمی‌ جواهری، رشته‌های باستانی و تربیت مرشد، تیراندازی و شنا، در اولویت برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی است..

معاون فرهنگی- تربیتی مجتمع آموزش عالی مشهد نیز در این جلسه، با مثبت ارزیابی کردن این تفاهم‌نامه گفت: طلاب جامعه‌المصطفی، که از روسیه، چین، ترکیه، مالزی، سنگاپور، پاکستان، افغانستان و دیگر کشورها حتی از افریقا هستند، می‌توانند از ابزار ورزش برای جذب جوانان به برنامه‌های دینی و معرفتی استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha