شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
عبادی

حوزه/ قائم مقام جبهه اهل بحرین با تاکید بر اینکه همه باید بداند، خون شهدا و رزمندگان ایران هدر نرفته است، گفت: امروز خونشان در کوه های مجزه و حدیده با پرچم مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل بر افراشته شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام روح الله نوری، دبیرکل همایش 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی و مسئول مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی، امروز در دیدار میهمانان همایش بین الملی 40 سال مبارزه با اسلام امریکایی با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: اعتقاد داریم هر آنچه نسبت به دستاوردهای عینی در این چهل سال می بینیم، در سایه تفکر ناب امام خمینی(ره) بوده و دوست داریم در حد توان به همه مستضعفان عالم کمک کنیم.

وی ادامه داد:کودکان یمنی در رنج و گرسنگی هستند، بحرین نیز سالهاست با تفکر آمریکایی زیر ظلم هست.

دبیرکل همایش 40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی به بیان اینکه نباید اربعین را در اربعین خلاصه کینم، افزود:حضور در اربعین نشانی از مقاومت است و باید روز به روز روند جهانی شدن خود را سیر کند.

هیچوقت آمریکا استقلال و عزت را برای ما نمی خواهند

شیخ عبدالله صالح قائم مقام جبهه اهل بحرین نیز در این دیدار با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی بر نقشه غرب و آمریکا خاطر نشان کرد:‌ نقشه جامعه غربی قبل از انقلاب اسلامی برای همگان پنهان بود و بعد از انقلاب این نقشه برملا شد و گفتند با مواضع اسلام مشکل داریم.

وی ادامه داد:کسی نباید باور کند، که غرب و آمریکا برای ما خوبی و خیر بخواهند، امام خمینی (ره) گفته اند: "نباید فریب آنها را بخوریم، آنها همیشه می خواهند در تبعیت آنها باشیم.

قائم مقام جبهه اهل بحرین با اشاره به سومین سالگرد شهادت نمر باقر النمر تاکید کرد: باید این عزت و کرامت که ایشان داشتند را احیا کنیم و با شجاعت در مقابل کفر به ایستیم.

خون رزمندگان نابودگر جامعه کفر است

سید حسن العماد دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن نیز در این دیدار با اشاره به وحدت جامعه اسلامی اظهار داشت: ما امروز برای انجام وظیفه آمدیم، ما به فرمایش پیغمبر عمل کردیم و این فرایش حضرت پیغمبر که پرچم مشرق اگر بلند شد، دنبالش بروید و حتی اگر بخواهید با زانوهایتان روی برف بروید، برای نصرت این پرچم.

وی ادامه داد:امروز دنیا باید بفهمد که چهل ساله انقلاب، با اولین روز انقلاب فرق می کند.

قائم مقام جبهه اهل بحرین با اشاره به نعمتی بصیرت در بحرین و یمن و تونس و لیبی و ... خاطر نشان کرد: برکت انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و شهدای جمهوری اسلامی ایران باید در جهان طنین انداز شود.

العماد با اشاره به خون رزمندگان نابودگر جامعه کفر است افزود:امام خمینی به همه مسلمانان شیعه و سنی جرات داد، جلوی استکبار بایستند و بگویند ما مسلمان هستیم.

امروز روز وفا به جمهوری اسلامی ایران و روز زکات علم و عزت است

قائم مقام جبهه اهل بحرین با تاکید بر اینکه همه باید بداند، خون شهدا و رزمندگان ایران هدر نرفته است، گفت: امروز خونشان در کوه های مجزه و حدیده  با فراز پرچم مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل بر افراشته شده است.

انتهای پیام/ ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha