جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
عبادی

حوزه/ دبیر کل حزب مستقبل العداله یمن با تاکید بر این‌که در عصر کنونی تشعشعات انقلاب اسلامی به کشورهای مانند یمن، لبنان و عراق هم رسیده است،گفت: مردم ایران بایستی قدر رهبر و امام شان را بدانند و او را هر چه بیشتر بشناسند، اذعان داشت: براساس آیه‌ای از قرآن، هر کس امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در بیرجند، سید حسن العماد دبیرکل حزب مستقبل العداله‌ یمن امروز در جمع پرسنل فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در بیرجند با اشاره به این‌که کسی که می خواهد به انقلاب اسلامی دقت کند بایستی به چهل سال به عقب برگردد،اظهار کرد: بر کسی پوشیده نیست که بنا به فرمایش امام راحل(ره)، انقلاب اسلامی انقلاب نور است، که در تاریکی صورت گرفت.

وی با بیان این‌که دشمن باهوش و بیدار است، تصریح کرد: آنچه مسلم است آن است که دشمن پایگاه نظامی، رسانه ای و فرهنگی دارد و این‌ها را پنهان کرده است.

عماد با تاکید بر این‌که بایستی بررسی شود که چرا آمریکا و اسرائیل با کشور ایران دارای دشمنی دیرینه‌ای است،عنوان کرد: شناخت دشمن نیاز به شناختن حق و باطل دارد، تا بتوانیم اهداف استراتژی آن‌ها را از دیگر مباحث تشخیص دهیم.

وی با بیان این‌که امام خمینی(ره) شخصیتی است که توانست چهره دشمن را نمایان کند،ابراز کرد: همچنین ایشان سبب نابودی نقشه های شوم دشمن شده و پایگاه‌های آن ها را بر ملا کرد.

دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن تبیین کرد: امروزه به دلیل صدور انقلاب اسلامی ایران، میلیون ها نفر از دیگر کشورهای غربی دشمن و اهدافش را به خوبی شناخته اند.

عماد ضمن اشاره به این نکته که ایران اسلامی در راستای ظهور مهدی موعود(عج) زمینه سازی می کند،تبیین کرد: امروز میلیون ها نفر در جهان به برکت خون شهدای ایران، حق را از باطل شناخته اند.

وی اضافه کرد: همچنین مردم کشورهایی همچون یمن هم با الگو گرفتن از امام راحل(ره) و رهبر فرزانه انقلاب به دنبال آزادی و استقلال کشورشان هستند.

دبیر کل حزب مستقبل العداله یمن با تاکید بر این‌که در عصر کنونی تشعشعات انقلاب اسلامی به کشورهای مانند یمن، لبنان و عراق هم رسیده است، مطرح کرد: مردم ایران بایستی قدر رهبر و امام شان را بدانند و او را هر چه بیشتر بشناسند، اذعان داشت: براساس آیه‌ای از قرآن، هر کس امام زمانش را نشناسد به مرگ جاهلیت رفته است.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خیرآبادی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
    0 0
    هر که امام زمانش را نشناسد جاهلی مرده .. روایت است نه آیه قرآن