جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین زمانی

حوزه/ مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه با اشاره به دستاوردهای انقلاب در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی گفت: مقام معظم رهبری تاکید داشتند تا دستاوردهای انقلاب را جمع آوری و به مردم ارائه کنند به دلیل اینکه دشمنان در صدد نا امید کردن مردم از سوی اختلاس ها و گرانی ها هستند .

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن زمانی، در جمع طلاب مدرسه علمیه شهید آیت الله دستغیب با اشاره تبیین دستاوردهای انقلاب در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی اظهار داشت: دشمنان در حال شبهه افکنی و ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی هستند از این رو باید دستاوردهای انقلاب را تبیین کرد.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه افزود: مقام معظم رهبری تاکید داشتند تا دستاوردهای انقلاب را جمع آوری و به مردم ارائه کنند به دلیل اینکه دشمنان در صدد نا امید کردن مردم از سوی اختلاس ها و گرانی ها هستند .

وی تصریح کرد: طلاب باید خدمات و دستاوردهای انقلاب را جمع آوری و برای مردم تبیین و ترویج کنند.

وی عنوان کرد: تصاویر رهبران ایران در کشور لبنان در میان شهرها دیده شده است به نوعی فرهنگ ایران را دیگر کشورها دوست دارند از این رو این اطلاعات و خدمات باید در بخش بین الملل در اختیار مردم قرار بگیرد.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه یک بازوی ایران در خاورمیانه را حزب الله دانست و خاطرنشان کرد: اسلام و مکتب اهل بیت(ع) در جهان در حال پیشرفت است، هزار سال یک طرف و این چهل سال یک طرف چرا که در این چهل سال اسلام و تشیع وارد کشورهایی مانند سنگال آفریقا شده است.

وی ابراز کرد: انقلاب اسلامی ایران موفق ترین انقلاب در بخش های داخلی و بین المللی بوده است، در جامعه المصطفی بیش از ده هزار طلبه از بین از ۹۰ کشور تحصیل می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی ادامه داد: جامعه المصطفی ۱۷ هزار طلبه فارغ التحصیل در جهان دارد که در ۶۰ کشور حوزه علمیه تاسیس کرده اند، اگر اینچنین پیشروی داشته باشیم بساط آمریکا، انگلستان و دیگر دشمنان برچیده می شود.

وی با اشاره به برخی سخنان افراد معلوم الحال در خصوص  حوزه  تصریح کرد: این فرد با صحبت هایی که انجام داده بود، در صدد کم کردن بودجه جامعه المصطفی بوده که اکنون این اتفاق رخ داده و این کم کردن بودجه به معنای قطع کردن پای انقلاب است.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه با اشاره به اینکه حمایت از اصل کیان نظام و هدایت دو وظیفه مهم حوزویان است، عنوان کرد: تعدادی از طلبه ها در سوریه و عراق در حال جنگ با داعش هستند که اگر داعش در این جنگ موفق شده بود، جمهوری اسلامی را نابود می کردند.

وی مخالفان ولایت فقیه را سه گروه دانست و ابراز کرد: ضد ولایت فقیه، منتقدین ولایت فقیه که به ظاهر قبول دارند، ولی حاکمیت را نقض می کنند و گروه سوم خنثی و بی طرف هستند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی وظیفه دوم حوزویان هدایت را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: برخی افراد در نظام مقدس در حال اشتباه کردن هستند که حوزویان باید وظیفه هدایت را به عهده داشته باشند؛ البته انحراف عالمانه مانند بنی صدر را در نظام داشته ایم اکنون نیز انحراف عالمانه وجود دارد که سال گذشته پیرامون ۲۰۳۰ رخ داد.

وی ادامه داد: بی خبری طلاب نقص محسوب می شود چراکه این تشر مقام معظم رهبری بود که ما را بیدار کرد، در سند ۲۰۳۰ هفده مورد انحراف وجود داشت که مسئولان این کشور آن را امضا کرد.

مسئول دفتر امور اجتماعی و سیاسی حوزه‌های علمیه تاکید کرد: طلاب باید نقش هدایت گر را نسبت به استان و کشور را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha