جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 475117
۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵
حجه الاسلام شریف حسینی

حوزه/معاون نظارت ارزیابی فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز استان فارس گفت: مسابقه کتابخوانی با شرکت بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام شریف حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی، اظهار داشت: بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در این مسابقه شرکت کرده اند که از این تعداد هزار نفر از طرق سایت، هزار نفر از طریق سامانه پیامکی، هزار نفر از طرق ایمیل و رایانامه و بیش از هشت هزار نفر از طریق پاسخنامه مکتوب شرکت کردند.

وی افزود: آمار شرکت کنندگان در مسابقه به مرکز ارسال شده و منتظر اختصاص جوایز به استان هستیم تا قرعه کشی انجام شود.

معاون نظارت ارزیابی فرهنگ و آموزش ستاد اقامه نماز استان فارس به جوایز این مسابقه اشاره  و تصریح کرد: کمک هزینه سفر به عتبات، مشهد مقدس و جوایز نقدی و غیر نقدی دیگر از جمله جوایز این مسابقه کتابخوانی به شمار می رود.

وی به دیگر برنامه های در حال برگزاری اشاره و عنوان کرد: جشنواره سرود مهدهای کودک که زیر نظر سازمان بهزیستی هستند، با همکاری  مشترک با سازمان بهزیستی کشور برگزار می شود که در استان فارس نیز از سوی اداره بهزیستی و ستاد اقامه نماز به تمامی مجموعه های زیردست ابلاغ شده است.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه در این برنامه بنابر این شده که هر مهد یک سرود نمازی را ظبط کرده و به استان ارسال کند، ادامه داد: مهلت ارسال آثار نیز تا بیست دی ماه تمدید شده است.

وی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی در استان توسط هیئت داورانی که از اداره بهزیستی و ستاد اقامه نماز هستند بررسی و سه اثر برگزیده مشخص خواهد شد و این سه اثر به مرکز اعلام خواهد شد و در مرکز از آنان تقدیر و جوایز نقدی خواهد داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha