جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال

حوزه/ آنچه خواست امام راحل به عنوان بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری می باشد ،این است که مسئولین باید برای رفع مشکلات مردم همه تلاش خود را بکار گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، با اشاره به سالروز 19 دی روز قیام خونین مردم قم در حمایت از مرجعیت شیعه گفت: این روز یک تلخی و شیرینی داشت، تلخی آن توهین به مرجعیت شیعه و شیرینی هم وحدت مردم و حوزه و  پناه بردن به بیت مرجعیت، حمایت از مرجعیت و محکوم ساختن فتنه بود.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه  افزود: آنچه خواست امام راحل به عنوان بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری می باشد ،این است که مسئولین باید برای رفع مشکلات مردم همه تلاش خود را بکار گیرند.

وی عنوان کرد: همانطور که در گذشته مردم درانواع مشکلات و تحریم ها قرار گرفتند و سر بلند بیرون آمدند در این زمان هم این گونه خواهد بود و تحریمهای دشمنان شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال گفت: معتقدیم در این شرایط کنونی که کشور و مردم در فقر و گرانی قرار دارند،  مسئولین لازم است برای رفع مشکلات اقتصادی و گرانی تلاش کنند.

 رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه اظهارداشت: مسئولین بدانند مردم برای پیروزی و تداوم انقلاب زحمت فراوانی کشیدند و داشتن اشتغال وکار از حقوق آنها است.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha