جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان

حوزه/ سید قاسم شمسی در نشست خبر گفت: استعمار جهانی در کشمیر، یمن، فلسطین،افغانستان، پاکستان و عراق درحال نقض حقوق بشر است و اکنون وقت آن رسیده که امت اسلامی برای دفاع از حقوق مردم فلسطین ، یمن و کشمیر متحد شوند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید قاسم شمسی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در شهر مظفر آباد آزاد کشمیر در یک نشست خبری گفت: استعمار در کشمیر، یمن، فلسطین،افغانستان، پاکستان و عراق در حال نقض حقوق بشر است و در هر جای دنیا که نهضت‌های اسلامی فعال هستند، استعمار به دنبال سرکوبی آن است، چون استعمار و متحدانش از بیداری اسلامی ترسیده اند و اکنون وقت رسیده که امت اسلامی برای دفاع از حقوق مردم فلسطین ، یمن و کشمیر متحد شودند.

وی افزود: در کشمیر ارتش هند علیه مردم آزادی خواه از سلاح شیمیایی استفاده می کند به گونه این که در یک هفته بیش از 30 تن از شهروندان کشمیری توسط ارتش هند شهید شدند و جوامع بین المللی درحال تماشای این جنایات هستند.

رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان با اشاره به اضافه کردن نام رژیم صهیونیستی در لیست مقصدهای مهاجرت پاکستان اظهار داشت: دولت پاکستان باید هرچه زودتر نام اسرائیل را از لیست جدید کشورهای  مقصد مهاجرت پاکستان خارج کرده و در مورد این اقدام به مردم رسما توضیح دهد، چون ملت پاکستان هیچ وقت برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی را نخواهند پذیرفت.

وی در ادامه گفت: سخنرانی عضو مجلس ملی در پارلمان، فرود هواپیمایی اسرائیل در اسلام آباد، دو اشتباه سنگین و توطئه بزرگ برای رسمیت بخشی به دولت جعلی اسرائیل است و دولت باید بداند که مردم پاکستان هیچ وقت اجازه عادی سازی روابط با اسرائیل را نخواهد داد.

وی در پایان گفت: از میان کشورهای اسلامی فقط سیاست جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب نسبت به مستصعفین جهان واضح و اصولی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha