پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین بنیادی

حوزه/ نائب رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: رسیدگی جدی به مشکلات طبقه ضعیف، مطالبه جدی مقام معظم رهبری از مسئولان و دولتمردان است.

حجت الاسلام و المسلمین حسین بنیادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،با اشاره به بیانات بسیار مهم مقام معظم رهبری در دیدار روز گذشته مردم قم با ایشان اظهار داشت: همچون روال سال های گذشته رهبر معظم انقلاب در روز 19 دی ماه امسال نیز بر اساس لطف و عنایتی که داشته اند، سخنان بسیار مهم و راهگشایی در دیدار علما و مردم قم ارایه فرمودند که دارای فرازها و بخش های متنوعی بود.

وی افزود: معظم له در بخشی از سخنان خویش ضمن تذکر و هشدار نسبت به کسانی که همچنان به غربی ها و آمریکایی ها دل بسته اند ، اشاره داشتند که هر کسی که به جریان غرب و استکبار دل بسته باید بداند که این ها ضمن بدعهدی که دارند، دچار ضعف و اشتباهات جدی در محاسبات هستند و بسیاری از پیش بینی هایشان اصلاً درست درنیامده است خصوصاً در مواجهه با نظام و انقلاب اسلامی ایران.

این استاد حوزه همچنین گفت: مقام معظم رهبری در بخش دیگری از بیانات خویش ، مسئولان و مدیران کشور را نسبت به رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم به خصوص طبقه ضعیف توصیه فرموده و از دولت خواستند که به این مساله توجه و عنایت ویژه داشته باشد.

وی بیان داشت: با توجه به ظرفیت موجود در جامعه و لزوم تکیه بر توامندی های داخلی ، رهبری معظم از مسئولان خواستند که بر تلاش های خود افزوده و در مقابل مردم هم آگاهی داشته باشند که دشمنان ما به دنبال شایعه سازی هستند و اگر مردم و مسئولان در داخل کشور با هم وحدت داشته و مسئولان قدردان مسئولیت خود باشند و برای خدمت به مردم بکوشند، بسیاری از مشکلات حل شده و توطئه های دشمن نیز خنثی می شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha