جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سواد رسانه ای

حوزه/ عضو هیئت مدیره انجمن سواد رسانه طلاب، ارتقای سواد رسانه ای در کشور را لازمه تودهنی زدن به دشمن در فضای مجازی دانست.

حفیظه مهدیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: مقام معظم رهبری روز گذشته در دیدار پرشور هزاران تن از مردم قم به مناسبت یوم الله 19 دی به صراحت از جوانان مومن و انقلابی خواستند که با هوشمندی، فضای مجازی را به ابزاری برای زدن تو دهنی به دشمنان تبدیل کنند.

وی افزود: در واقع این خواسته و مطالبه ایشان از نسل جوان کشور در راستای همان بحث آتش به اختیاری جوانان مومن و انقلابی در این راستاست که نیروهای متعهد و انقلابی کنش گری داشته باشند، منتهای مراتب بی شک تحقق این کنشگری و فعال بودن نیاز به ارایه و عرضه الگو دارد.

این محقق و پژوهشگر عرصه فضای مجازی همچنین گفت: در حال حاضر سازمان ها و نهادهای مختلف در کشور در زمینه فضای مجازی به تولید محتوا می پردازند، اما چون الگو و نقشه راه خوبی نداریم نتوانسته ایم آن طور که باید و شاید موثر واقع شویم و به تعبیر رهبری، توی دهان دشمن بزنیم.

وی تاکید کرد: ما برای این الگو و راهبرد، نیاز به سواد رسانه ای داریم چرا که سواد رسانه ای باید ایجاد شود تا به این وسیله در قضایا ، تصمیم درستی داشته باشیم و کنشگری مناسبی هم از خود نشان دهیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha