شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دکتر رائفی پور

حوزه/ رائفی پور گفت: دشمن به دنبال نا امید کردن مردم است تا از این طریق به اهداف خود برسد لذا مردم و مسؤولان با افزایش یصیرت خود باید در مقابل این عمل آنها ایستادگی کنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در همدان، علی اکبر رائفی پور،شامگاه روز چهارشنبه  در مراسم هفتمین سالگرد شهید هسته ای شهید مصطفی احمدی روشن که در حسینیه امام (ره) همدان برگزار شد، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم شفافیت در کشور خاطر نشان کرد: آن شفافیتی که در غرب وجود دارد اصالت خودش را از اسلام گرفته اما در کشور ما به عنوان کشوری اسلامی این مسئله وجود ندارد.

وی یکی از راه حل های مشکلات را تصویب قانون های به جا دانست و گفت: نمایندگان مجلس همانند سیاره ها که در حال چرخش هستند هر چهار سال یک بار به سمت می آیند و زمانی که نزدیک ما شدند باید موضوعات مختلف را از آن ها مطالبه گری کنیم.

رائفی پور مخالفت با شفافیت توسط نمایندگان را نشانه خطا خواند و یادآور شد: با تمام قدرت در مقابل نماینده ای که مانع اجرای طرح شفافیت آرا می شود ایستادگی می کنم و اگر من هم نباشم افرادی که پی گیر این موضوع اند بسیارند.

وی افزود: باید نماینده ای را انتخاب کنیم که توانایی حل مشکلات را داشته باشد و طوری نباشد که با تغییر یک رئیس جمهور مهم ترین دستاورد های کشور از بین برود.

این استاد دانشگاه با بیان این که ساختار بارزسی کشور دارای ضعف است اظهار داشت: نظارت و مطالبه گری باید همگانی شود و به سمتی حرکت کنیم که این روحیه را در کشور فراگیر کنیم.

وی با تاکید بر این که نیروهای مسلح دارای کمترین میزان تخلف هستند افزود: این ساختار ها هستند که مشکلات را به جود می آورند لذا تا زمانی که آنها تغییر نکنند، تغییر مسؤولان دردی را دوا نمی کند.

رائفی پور به تلاش دشمن در جهت القا اخبار کذب اشاره کرد و گفت: به دلیل انتشار اخبار هدفمند و اظهار نظرهای افراد جو زده شاهد هستیم که حس فساد در جامعه رو به گسترش است.

وی تصریح کرد: امروز دشمن می داند که با گزینه نظامی نمی‌تواند جلوی ما بایستد چرا که اسرائیل با قدرت نظامی خودش در مقابل مردم غزه شکست خورد و مشخص است در مقابل جمهوری اسلامی که یکی از قدرت های منطقه و جهان است حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

این  پژوهشگر در پایان تاکید کرد: دشمن به دنبال نا امید کردن مردم است تا از این طریق به اهداف خود برسد لذا مردم و مسؤولان با افزایش بصیرت خود باید در مقابل این عمل آنها ایستادگی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha