شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نبوی

حوزه/ حضرت زهرا سلام الله علیها سند شیعه و عِدل غدیر است و سفارشات زیادی از سوی نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله نسبت به حضرت فاطمه (س) آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین نبوی در کارگاه مهارت های تبلیغی منبر فاطمیه که در سالن اجلاسیه مدرسه عالی دارالشفا قم برگزار شد، اظهار داشت: حضرت زهرا سلام الله علیها سند شیعه و عِدل غدیر است و سفارشات زیادی از سوی نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله نسبت به حضرت فاطمه(س) آمده است.

وی ابراز داشت: در منابع اهل سنت نیز مطالب بسیاری درباره حضرت زهرا(س) آمده که نشانگر جایگاه ویژه آن حضرت است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: سیره حضرت زهرا(سلام الله علیها) و عملکرد ایشان پس از وفات نبی مکرم اسلام(ص)، سند آفرین برای حقانیت شیعه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی تصریح کرد: اهل بیت علیهم السلام در برابر منحرفین هیچ وقت بدوبیراه نمی گفتند؛ بلکه با سخن خوب و هدیه آن شخص را به راه راست هدایت می کردند؛ ما امروز برای اثبات حقانیت خود اصلا نیاز به برخی کارهایی که فرقه های انحرافی انجام می دهند، نداریم.

وی بیان داشت: تقاضای ما این است که در جهان امروز «کونوا لنا زینا و لا تکونوا علینا شینا» شویم؛ با عملکرد خود زینت حضرت زهرا(س) شده و بهانه دست دشمنان ندهیم.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه اظهار داشت: توسل به حضرت زهرا(سلام الله علیها) از مباحثی است که طلاب و فضلا نباید فراموش کنند؛ ما به دنبال احیای مکتب اهل بیت(علیهم السلام) هستیم و توسل به ما کمک خواهد کرد.

یادآور می شود: در پایان این جلسه از فعالان تبلیغی اربعین و ... تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha