پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معاون تهذیب فارس

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس با اشاره به برگزاری طرح تهذیبی محراب در مدارس علمیه سطح استان گفت: این طرح در ۲۸ مدرسه علمیه سطح استان در خصوص انگیزه سازی و شیوه های دعوت به نماز برگزار شده است.

حجت الاسلام میثم همایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری برنامه های تهذیبی در مدارس علمیه استان اظهار داشت: طرح محراب در خصوص انگیزه سازی و شیوه های دعوت به نماز است.

وی با بیان اینکه طرح محراب در 28 مدرسه سطح استان برگزار شد، افزود: این طرح با استقبال خوب مدارس سطح استان رو به رو شد که برخی از مدارس هنوز در صدد برگزاری دوباره این طرح در مدارس هستند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس به اعزام اساتید اخلاق به مدارس علمیه سطح استان اشاره و تصریح کرد: در این هفته دو تن از اساتید از اصفهان دعوت شده اند تا در مدارس علمیه استان به مسائل اخلاقی بپردازند.

وی ادامه داد: حضور اساتید اخلاق دعوت شده از اصفهان در برخی مدارس سطح استان به مدت دو روز و در برخی دیگر به مدت یک روز یا حتی کمتر حضور خواهند داشت به نوعی در 13 مدرسه به ارائه مسائل اخلاقی خواهند پرداخت.

حجت الاسلام همایی عنوان کرد: با توجه به رویکری که مدارس در زمینه برگزاری دروس اخلاق در مدارس دارند برخی از آنان علاوه بر دروس اخلاق برنامه های بصیرتی را نیز در مدارس برگزار می کنند.

وی تاکید کرد: برخی از مدارس یک ساعت کلاسی را در صبح به مسائل تهذیبی و تربیتی می پردازند البته مدارسی هم در سطح استان وجود دارند که روزانه درس اخلاق را برگزار می کنند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha