شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سیره شهدا

حوزه/ مسئول اعزام مبلغ موسسه روایت سیره شهدا گفت: محور قرار دادن روایت دفاع مقدس و آن چه که جامعه از ما می خواهد و ترویج سیره شهدا و آموزه های انسان سازی که جامعه به آن نیاز دارد توسط موسسه روایت سیره شهدا پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام رضا آبیار، امروز در نخستین نشست تخصصی فعالان یادواره‌های شهدای کشور که به همت شبکه ملی فعالان جهاد و شهادت در سالن جلسات مجموعه فرهنگی پلاک 313 مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: یکی از افتخارات موسسه سیره شهدا مهر تایید مقام معظم رهبری به فعالیت های این موسسه است، ایشان در دیدار با اعضای این موسسه تاکید کردند که موسسه سیره شدا نیازی را بر طرف کرده و دعا می کنم از سوی خداوند به شما کمک شود وکار خود را به خوبی دنبال کنید.

وی افزود: موسسه پژوهشی و آموزشی روایت سیره شهدا دارای 3 معاونت فعال است و در حال ادای تکلیف است و درحوزه مبنایی موسسه معاونت پژوهشی مشغول فعالیت است و اساتید حوزه علمیه در زمینه سیره ایثار و شهادت در این معاونت فعالیت می کنند.

مسئول اعزام مبلغ موسسه روایت سیره شهدا بیان کرد: امروز محصول 20 سال آموزش و پژوهش موسسه روایت سیره شهدا حضور در 200 یادواره شهدای سراسر کشور است و این موسسه مسئول اعزام راویان روحانی در مراسم یادواره شهدا است.

حجت الاسلام آبیار ادامه داد: بیش از 20 نفر از رزمندگان جبهه مقاومت که از طلاب هستند از موسسه روایت سیره شهدا هستند و همچنین شهدایی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند که آخرین آن شهید حجت الاسلام دهقانی بود.
وی گفت: محور قرار دادن روایت دفاع مقدس و آن چه که جامعه از ما می خواهد و ترویج سیره شهدا و آموزه های انسان سازی که جامعه به آن نیاز دارد توسط موسسه سیره شهدا پیگیری می شود.

موسسه اعزام مبلغ روایت سیره شهدا تصریح کرد: تلاش می کنیم گام موثری برای پیش برد اهداف نظام اسلامی برداریم، 09122520325 شماره همراه مسئول اعزام موسسه  حجت الاسلام عبادی نیا برای ارتباط فعالان فرهنگی با این موسسه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha