سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تصاویر/ یادواره شهدای کربلای ۴ ، ۵ و ۶ در مسجد قبا بیرجند

حوزه/ فرمانده سپاه بقیه الله شیراز درس شهدا را درس توکل، توسل و تکیه به توان داخلی دانست و گفت: اگر امروز در جنگ فرهنگی و اقتصادی تمام عیار دشمنان قرار گرفته ایم راه موفقیت راه بازگشت به تفکرات دوران دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از شیراز، سرهنگ محمد جعفر دوستدار، شامگاه پنج شنبه در یادواره دو شهید مفقود الاثر روستای کرونی بخش مرکزی شیراز، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: یادواره شهدا جلسه ای یادآوری و تذکر است که یادمان نرود دوران دفاع مقدس با دست خالی چگونه در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم.

وی افزود: اگر امروز در جنگ فرهنگی و اقتصادی تمام عیار دشمنان قرار گرفته ایم راه موفقیت راه بازگشت به تفکرات دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه بقیه الله شیراز با بیان اینکه دوران دقاع مقدس دوران طلایی است، تصریح کرد: باید از این دوران مانند گنج مواظبت کرد چراکه از اهمیت بالایی برخوردار است و دشمنان نیز می در صدد از بین بردن این فرهنگ از میان جوانان هستند.

وی مهمترین دستاورد یادواره های شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و عنوان کرد: یادآوری مجدد دوران دفاع مقدس صفا و صمیمیت را در میان اقشار محتلف جامه به ویژه جوانان تبیین می کند.

سرهنگ دوستدار به موارد ترویج فرهنگ شهدا اشاره و خاطرنشان کرد: یادواره های شهدا، آبروی محله و اردوهای راهیان نور از جمله سه مورد فرهنگ ترویج شهدا به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha