جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سلطانی فر

حوزه/ وزیر ورزش و جوانان، مقام معظم رهبری را اولین فرد تشویق‌کننده بازیکنان کشورمان در مسابقات بین‌المللی دانست و گفت: مقام معظم رهبری با تشویق ورزشکاران کشورمان در عرصه بین‌الملل موجبات فراهم نمودن ایجاد روحیه مضاعف در بین مسئولین و ورزشکاران می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کاشان، مسعود سلطانی فر، شامگاه روز پنجشنبه در دیدار با آیت‌الله نمازی نماینده ولی‌فقیه در کاشان، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در حوزه ورزش کشور گفت: امسال در عرصه ورزش کشور سال پر رویداد و با موفقیتی را در عرصه بین‌المللی پشت سر گذاشتیم.

وی، حمایت مقام معظم رهبری، رئیس‌جمهور، مسئولین و مردم را دلیل اصلی موفقیت ورزشکاران کشورمان در عرصه بین‌الملل دانست و گفت: هرچند سال گذشته موفقیتی در عرصه فوتبال نداشتیم ولی سال جاری با تلاش ورزشکاران تیم ملی فوتبال کشورمان توانست بهترین نتیجه را در جام جهانی به دست بیاورد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: حتی مسابقه‌ای را هم که با اسپانیا باختیم ولی معظم له در این بازی به دلیل تلاشی که ورزشکاران کردند به بازیکنان در این دور از مسابقات تبریک نمودند برایمان یک اتفاق تاریخی بود.

وی، به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار هیئت دولت اشاره کرد و گفت: حضرت آقا در جلسه هیئت دولت فرمودند اعضای دولت باید تلاش کنند ولی بعضی از این تلاش‌ها ممکن است به نتیجه برسد و بخشی هم به نتیجه نرسد ولی مردم وقتی می‌بینند مسئولین تلاش می‌کنند قدرشناس هستند، لذا وقتی من هم دیدم بازیکنان در بازی با اسپانیا تلاش کردند از این عزیزان تقدیر و تشکر کردم.

وزیر ورزش و جوانان، مقام معظم رهبری را اولین فرد تشویق‌کننده بازیکنان کشورمان در مسابقات بین‌المللی دانست و گفت: مقام معظم رهبری با تشویق ورزشکاران کشورمان در عرصه بین‌الملل موجبات فراهم نمودن ایجاد روحیه مضاعف در بین مسئولین و ورزشکاران می‌شوند.

وی، با بیان اینکه ورزش کشور در سال 97 کارنامه خوبی از خودش به‌جا گذاشته است، تصریح کرد: هرچند نگرانی‌هایی را به خاطر مشکلات اقتصادی در کشور داشتیم ولی موفقیت چشمگیر جوانان برومند کشورمان در مسابقات بین‌المللی نشاط و شادابی را برای مردم کشورمان به ارمغان آورد.

سلطانی فر در پایان، از وجود 3600 پروژه نیمه‌کاره ورزشی در کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت منابع هرساله بین 150 تا 200 پروژه نیمه‌کاره را تکمیل می‌کردیم ولی امسال با تلاش همکاران وزارت ورزش بالغ‌بر 500 پروژه نیمه‌کاره یعنی دو برابر سال قبل را تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha