جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بنیاد امامت

حوزه/ حجت الاسلام نوری با اشاره به نقش ابزارهای نوین تبلیغی در تبیین مسئله امامت و ولایت، گفت: با توجه به توسعه ابزارهای نوین ارتباطی در عرصه های مختلف اجتماعی، ضرورت دارد در حوزه دینی نیز از روش های نوین تبلیغی بهره برد.

حجت الاسلام محمدکاظم نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، در حاشیه برگزاری اولین گارگاه آموزشی سخنرانی چند رسانه ای و روایت گری نوین که در محل بنیاد امامت تهران برگزار شد، اظهار داشت: این بنیاد در راستای تبیین موضوع امامت در سطح ملی و جامعه بین الملل تلاش های وافری انجام داده است.

مدیر بنیاد امامت شعبه تهران افزود: این بنیاد با مرکزیت شهر قم و تاسیس چندین شعبه در نقاط مختلف کشور از جمله در تهران، در راستای شناخت مقام و منزلت اهل بیت پیامبر(صلی الله علیه وسلم) و ترویج فرهنگ ولایت و امامت و هچنین تربیت طلاب و دانشجویان مستعد امامت پژوه، در سطوح مختلف اقدام به برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی مختلف کرده است.

وی تصریح کرد: به علت تغییر ذائقه افراد جامعه، برگزاری جلسات و کارگاه های آموزشی در موضوعات مختلف دینی با استفاده از ابزارهای نوین تبلیغی، امری ضروری است و امیدوارم مراکز مختلف علمی و آموزشی موضوعات امامت پژوهی و امامت شناسی را در اولویت برنامه های خود داشته باشند.

حجت الاسلام نوری در پایان با تاکید بر برگزاری جلسات آموزش تبلیغ نوین در همه موضوعات مرتبط با حوزه دین، گفت: با برنامه ریزی درست و منظم می توان به نتایج مطلوب تری رسید، و برگزاری چنین جلساتی می تواند ما را به اهداف مان که همانا آشنا کردن آحاد جامعه با گفتمان امامت و ولایت است، برساند.

 

خبرنگار: سعید امیری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha