پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی در خطبه های نماز جمعه کربلا، با اشاره به چالش تربیت نسل ها گفت: هر جامعه ای باید برای خود یک محافظ و دژ مستحکم داشته باشد تا هیچ کس نتواند آن را ویران و نابود کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی نماینده آیت الله سیستانی در خطبه های نماز جمعه کربلا که در حرم امام حسین (علیه السلام) ایراد شد، با اشاره به اینکه هر چقدر که تکنولوژی پیشرفت می کند، بر چالش تربیت نسل ها افزوده می شود، گفت: هر جامعه ای باید برای خود یک محافظ و دژ مستحکم داشته باشد تا هیچ کس نتواند آن را ویران و نابود کند.

وی با تاکید بر حمایت از بافت اجتماعی، اشاره کرد: جامعه زیر مجموعه دولت است، لذا دولت باید آن را تحت حمایت و توجه خود قرار دهد.

سید صافی تصریح کرد: توجه به سرپرست خانواده به خانواده خود تنها در جنبه مالی محدود نمی شود، بلکه جنبه تربیتی و حمایتی آن را نیز در بر می گیرد.

امام جمعه کربلا تاکید کرد: هر چقدر که امور در جهان تکنولوژی سخت شود، خانواده مورد تهدید قرار می گیرد، لذا سرپرست خانواده باید تلاش خود را در تربیت فرزندان چند برابر کند.

نماینده آیت الله سیستانی خواستار پیگیری وضعیت فرزندان در مدرسه یا بیرون خانه و داخل آن و پرس و جو از احوال آنان شد و گفت: خانواده ها در معرض فروپاشی هستند و ما با گمراهی پسران و دختران مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: همه ما در قبال تربیت فرزندان مسئول هستیم و دولت، جامعه و سازمان های جامعه مدنی باید به مسئولیت خود در این زمینه عمل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha