پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید صدرالدین قپانچی امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی در خطبه نماز جمعه نجف اشرف تاکید کرد: موضع عراق در عدم به رسمیت شناختن اسرائیل ثابت است و رژیم صهیونیستی را غاصب می داند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قپانچی در خطبه نماز جمعه نجف اشرف تاکید کرد: فراکسیون هاسی سیاسی، مجلس نمایندگان و دولت عراق همگی در پُر کردن وزارت های خالی به ویژه وزارت دفاع و کشور موفق نشدند و باید شخص مناسبی را برای این پست انتخاب کنند.

وی درخواست برخی شخصیت های عراق را برای برقراری ارتباط با اسرائیل را محکوم کرد و گفت: موضع عراق در عدم به رسمیت شناختن اسرائیل ثابت است و رژیم صهیونیستی را غاصب می داند.

حجت الاسلام و المسلمین قپانچی در خصوص سفر وزیر امور خارجه آمریکا به عراق و سخن از ماندن نیرو های آمریکا در عراق گفت: ما با ماندن نیرو های آمریکا و تلاش برای زمانبندی خروج نیرو ها از عراق مخالف هستیم و می گوییم عراق بدون نیاز به نیرو های آمریکایی می تواند از کشور حمایت کند.

وی در خطبه دینی به نقش حضرت زینب کبری (س) در حفظ رسالت محمدی و مقابله با ظالمین اشاره کرد و میلاد مبارک آن حضرت را به امت اسلامی تبریک گفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha