سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام قریشی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: امروز عده‌ای به جایگاه‌ای تصمیم‌ساز نظام نفوذ کرده‌اند و دنبال از بین بردن استقلال ملی و دنبال رابطه با دشمنان اسلام و دشمنان انقلاب هستند و این افراد همان نفوذی‌هایی هستند که به غرب و آمریکا وابسته‌اند و قرآن از آن‌ها به منافقین یاد می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی شامگاه جمعه در همایش تبیین نقش انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت که در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد اظهار داشت: تبیعت از امام ظالم باعث حبط اعمال انسان می‌شود، هرچند خود شخص در اعمال فردی خود بسیار فرد صالحی باشد و تبعیت از امام عادل و امام الهی باعث می‌شود گناهان انسان مورد بخشش خدای متعال قرار گیرد.

وی ادامه داد: در عربستان عده‌ای حافظ قرآن هستند، در مسجد پیامبر اعتکاف نگه می‌دارند و در مسجدالحرام نماز اقامه می‌کنند، ولی زیر بار حکّام ظالم و فاسد رفته‌اند و این‌گونه عبادت هیچ اثری در اسلام ندارد.

امام جمعه ارومیه بیان داشت: در جمهوری اسلامی ایران محوریت ولایت فقیه است و امروز همه موظیف هستیم حملاتی که از ناحیه جهال و خائنین به سمت ولایت فقیه صورت می‌گیرد، دفع کرده و از ولایت فقیه دفاع کنیم و اگر در این راه کوتاهی کنیم در مقابل خدای متعال نمی توانیم پاسخگو باشیم.

وی افزود: امروز عده‌ای به جایگاه‌ های تصمیم‌ساز نظام نفوذ کرده‌اند و دنبال از بین بردن استقلال ملی و دنبال رابطه با دشمنان اسلام و دشمنان انقلاب هستند و این افراد همان نفوذی‌هایی هستند که به غرب و آمریکا وابسته‌اند و قرآن از آن‌ها به منافقین یاد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی بیان داشت: افراد وابسته به غرب نوک پیکان حملات خود را به سمت ولایت فقیه نشانه گرفته‌اند و در نظام جمهوری اسلامی که با خون صدها هزار شهید بنا نهاده شده است صاحب مسئولیت هستند و علیه انقلاب فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: عده ای از تریبون مجلس همه دستاوردهای ملی انقلاب از جمله استقلال کشور را زیر سوال می‌برند و می‌گویند ما در جنگ نباید مقاومت می‌کردیم و بعد از فتح خرمشهر باید تسلیم دشمن می‌‌شدیم، در حالی که بعد از فتح خرمشهر تا سال 66 سازمان‌های بین‌المللی حتی حاضر نبودند شروع کننده جنگی را معرفی کنند و مقاومت جوانان موجب شد سازمان‌های بین‌المللی صدام را عامل جنگ عنوان کنند که اگر آن مقاومت نبود امروز همین‌ها ایران را عامل جنگ معرفی می‌کردند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی افزود: باعث تاسف است که در مجلس نماینده‌ای این اراجیف را از تریبون خانه ملت می‌گوید و نمایندگان مجلس هم به آن گوش می‌دهند و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند!، ما نباید اجازه بدهیم وابستگان به غرب به کشور تسلط پیدا کنند.

وی تاکید کرد: بنا به فرمایش رهبری این عده‌ از افراد، غرب زده هستند و خیال می‌کنند اختلاف ما با آمریکا بر سر این است که ما به آن‌ها مرگ بر آمریکا می‌گوییم در حالی که جنگ ما با آن‌ها، جنگ حق و باطل است، امروز در مجلس می‌گویند نباید موشک‌هایمان را تقویت کنیم در حالی که خودشان بهتر می‌دانند که اگر موشک نبود امروز نمی‌توانستیم داعش را از منطقه خارج کنیم.

امام جمعه ارومیه هدف این افراد مبارزه با شعارهای انقلاب و اسلام عنوان کرد و گفت: هدف این افراد از بین بردن اسلام و شعارهای انقلاب است و یک زمانی همین افراد اعلام می‌کردند که باید احکام شرعی به همه‌پرسی گذاشته شود، دشمنی‌ این افراد با اصل اسلام و انقلاب است.

وی ادامه داد: همه ما موظف هستیم در مقابل این افرادربایستیم و نگذاریم بر کشور تسلط پیدا کنند، این افراد در مدیریت کشور بسیار ضعیف عمل کردند و همین مدیریت‌ آن‌ها باعث شد کشور با این گرانی‌ها مواجه شود و می‌خواهند این کم‌کاری خود را به رهبری نسبت دهند، وظیفه علما است در مقابل این افراد مقاومت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha