چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تلاش ها برای بیرون کردن نماینده مسلمان از حزب جمهوری خواه ناکام ماند!

حوزه/ اعضای حزب جمهوری خواه در ایالت تگزاس بر سر ماندن و یا برکناری شافی، یک نماینده از این حزب «به سبب مسلمان بودن» رای گیری کردند که این تلاش ناکام ماند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» ، جمهوری خواهان در ایالت تگزاس آمریکا در بیرون راندن یک عضو مسلمان این حزب ناکام ماندند.

اعضای حزب جمهوری خواه در تگزاس بر سر ماندن یا برکناری شهید شافی، معاون دبیرکل دفتر حزب در این منطقه رای گیری انجام دادند در این راگیری 139 نفر در مقابل 49 نفر به نفع آقای شافی رای دادند.

اسلام ستیزان حزب جمهوری خواه علت مسلمان بودن شافی را برای بیرون کردن او از حزب کافی می دانستند!

دکتر شهید شافی که یک جراح مسلمان می باشد گفت: ما برای آزادی های دینی در این کشور جنگیده ایم و این یکی از ارزش های اساسی ما است. امروز این نبرد شاهد پیروزی  دیگری بود.

 حتی بسیاری چهره های سرشناس جمهوریخواه، حرکت برای کنار گذاشتن شافی از حزب را مورد انتقاد قرار دادند.

علاوه بر معاونت دبیرکل حزب جمهوری‌خواه در ناحیه ترانت، سومین منطقه بزرگ در ایالت تگزاس، دکتر شافی به طبابت و جراحی مشغول است و همچنین عضو شورای شهر سات لیک سیتی است. او ۳۰ سال پیش به آمریکا مهاجرت کرد. اصالتا هندی است و در سال ۲۰۰۹ شهروند آمریکا شده است.

فقط چون مسلمان است!

پس از آن که آقای شافی در تابستان سال گذشته به این سمت در حزب جمهوری‌خواه ناحیه خود برگزیده شد تعدادی از اعضای حزب مسلمان بودن او را «مشکل دار» خوانده و به داشتن رابطه با سازمان های تروریستی متهمش کرده بودند.

دوری اوبراین، دبیرکل ناحیه گرند پری که از مخالفان به صراحت بیان کرده بود که  علت مخالفتشان با این عضو حزب، مسلمان بودن او می باشد!

در مقابل دارل ایسون، دبیرکل حزب جمهوری‌خواه در این منطقه که دکتر شافی را به معاونت خود برگزیده است به یک روزنامه محلی تگزاس گفته بود: باورم نمی‌شود که ما داریم برای این علت رای گیری می کنیم! این تهوع‌آور است.

 

   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha