شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ حسن المصری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش امل

حوزه/ شیخ حسن المصری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش امل طی سخنانی گفت: ما هرگز اهانت به امام موسی صدر از سوی رئیس جمهور یا هر شخص دیگری را نخواهیم پذیرفت و قبول نخواهیم کرد که یک هیئت از لیبی به لبنان بیاید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسن المصری نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش امل طی سخنانی، گفت: ما هرگز اهانت به مسئله امام موسی صدر چه از سوی رئیس جمهور یا هر شخص دیگری را نخواهیم پذیرفت و قبول نخواهیم کرد که یک هیئت از لیبی به لبنان بیاید مگر اینکه قبلش امام موسی صدر بیاید. ما نه دولت می خواهیم و نه اعتصاب به خاطر معیشت، ما به دنبال زندگی با کرامت هستیم.

وی تصریح کرد: مسئله، مسئله نبیه بری نیست، بلکه بزرگتر از آن است و آن امام موسی صدر است که بر هر رئیس جمهور، رئیس مجلس و نخست وزیری ارجحیت دارد،‌ زیرا اگر امام موسی صدر نبود، اسمی از لبنان به جا نمی ماند.

شیخ المصری تصریح کرد: من قسم می خورم که مشکل مسئله مسلمان و مسیحی نیست، بلکه مسئله اسکان فلسطینی ها و بیرون راندن مسیحیان است و برنامه این بود که مسیحیان به کانادا و شیعیان به عراق منتقل شوند و لبنان کشور فلسطینی ها شود، امّا وجود امام موسی صدر و دوستان وی مانع این امر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha