پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
روز پرستار

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: روز پرستار الحق یک روز الهی است و این روز به شما و شغل شما اختصاص پیدا کرده است و پرستاری به معنی صحیحش یعنی رایحه ای از رحمت الهی.

به گزارش خبرنگار «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، در جلسه ای که به مناسبت ولادت حضرت زیبت کبری(س) و با حضور جمعی از پرستاران شهرستان بیرجند برگزار شد، با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) هر دو معصوم و انسان هایی کامل هستند، افزود: همه اهل دقت، چه شیعه و چه غیر شیعه، چه مسلمان و چه غیر مسلمان، باور دارند که حضرت علی(ع) زینت آفزینش است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه زینب یعنی زینت پدر، خاطر نشان کرد: با وجود حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، نامگذاری حضرت زینب(س)، یک نامگذاری آگاهانه می باشد و دلیل آگاهانه بودن آن نیز امروز و پس از 1400 سال مشخص می شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: روز پرستار الحق یک روز الهی است و این روز به شما و شغل شما اختصاص پیدا کرده و پرستاری به معنی صحیحش یعنی رایحه ای از رحمت الهی.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ابراز داشت: آن دسته از افرادی که به معنی حقیقی راه سیر و سلوک را در پیش می گیرند و اولویت ها را عالمانه انتخاب می کنند، پرستاری را یکی از راه های رسیدن به این مقام بر می شمرند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه پرستاری یکی از بهترین عبادت هاست، عنوان داشت: شغل پرستاری از جهت خودسازی حاوی برکاتی است که به رشد انسانی و بشری می انجامد.

وی افزود: این شغل را با هیچ چیز عوض نکنید، زیرا همه چیز از بین می رود، اما خوبی ها و خدمات شما باقی خواهد ماند.

امام جمعه بیرجند در پایان با بیان اینکه مسئولان در هر جایگاهی که هستند باید حکم نظام را پیاده کنند و هر مسئولی که خلاف آن عمل کند به نظام ظلم کرده، گفت: آن فردی که به دنبال انجام کارهای خیر است، هیچ وقت منتظر دیگران نمی شود و این حسنه را با هیچ چیز معامله نمی کند.

انتهای پیام/ط

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha