جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مساجد

حوزه/ رضایی با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، گفت: در اهمیت مساجد بعد از انقلاب، هیچ تردیدی نیست، لیکن باید برنامه ها را به جای دستوری، به صورت ارشادی به آنها ابلاغ کرد .

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،  عباس رضایی، پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اصفهان در خصوص کارگروه فضای مجازی استان، اظهار کرد: برای اجرایی تر شدن چنین کارگروهی با این حجم زیاد وظایف، لازم است که چابک تر و سبک تر شود تا با جهت یابی بهتری پیش رود.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه هر زمان مردم به میدان وارد شدند مثل انقلاب و جنگ، موفق بودند، بیان نمود: کارگروه فضای مجازی استان در جهت سیاستگذاری و نظارت عمل می کند ولی برای اجرای وظایف خود باید از صاحبنظران در حوزه فضای مجازی و نیز فعالان در سازمان های مردم نهاد کمک بگیرد.

وی، با اشاره به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، اظهار داشت: در اهمیت مساجد بعد از انقلاب، هیچ تردیدی نیست، لیکن باید برنامه ها را به صورت ارشادی به آنها ابلاغ کرد و نه دستوری.

 رضایی ضمن مهم خواندن نقش مساجد در فرهنگ، خصوصا فرهنگ عمومی و گرامی داشتن سنت حسنه وقف ، دولتی کردن مساجد و هیات مذهبی را عامل دور شدن آنها از اهداف اصلی خود دانست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان نیز با اشاره به برنامه جامع پیشنهادی ارتقای کارکرد مساجد استان اصفهان، اظهار داشت: مساجد در کشور ما باید در شأن جمهوری اسلامی و شیعه ساخته شوند.

آیت الله طباطبایی نژاد ضمن مطرح نمودن آسیب هایی از مساجد بیان نمود: اگر به آسیب هایی که ممکن است در برخی از مساجد وجود داشته باشند، توجه شود، بسیاری از مشکلات فرهنگی و اقتصادی نیز رفع خواهد گشت.

شایان ذکر است در این جلسه، سایر اعضا هم به بیان نقطه نظرات خود در خصوص کارگروه فضای مجازی استان و نیز برنامه جامع پیشنهادی ارتقای کارکرد مساجد استان اصفهان پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha