جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 475412
۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
پرستار

حوزه/ به مناسبت روز پرستار خواهران و اساتید مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر از پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان تقدیر و تشکر کردند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از خرم آباد، فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر در جمع پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان، با تبریک ولادت باسعادت پرستار دشت کربلا حضرت زینب(س)، گفت: پرستاری، مهربانی، ایثار و خدمت به بیماران و افراد دردمند است.

وی افزود: پرستاران با تلاش و زحمات شبانه روزی بی دریغ برای بهبود و ارتقاء سلامت بیماران تلاش می کنند و با اخلاق نیکو و سعه صدر مرحمی بر دردهای آنان هستند .

 شاهوردی با اشاره به اینکه پرستاری رحمتی از رحمات واسعه الهی است، بیان داشت: حرفه پرستاری دارای برکات بسیاری است که از جمله این برکات می توان به خودسازی، ازخودگذشتگی، صبر و ایثار اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه پرستاران با عشق و اخلاص رسالت خود را انجام می دهند، اظهار کرد: پرستاران برای بازگشت و ارتقاء امید و آرامش به بیماران از وجود، زمان و استراحت خود مایه می گذارند .

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با اشاره به اینکه پرستاران باید در در انجام رسالت خود از صبر و استقامت بانو و پرستار کربلا حضرت زینب کبری(س) الگو بگیرند، خاطر نشان کرد: آن بانوی بزرگوار با بصیرت، روشنگری، اخلاص و ولایت مداری همواره در رکاب امام خویش رسالت خود را در تاریخ ماندگار کرد و پیام مکتب سرخ حسینی را به جهانیان مخابره کرد.

در پایان این دیدار کادر و طلاب مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با اهدای گل و کتاب، از مقام والای پرستار تجلیل کردند .

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha