جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجلیل از مقام پرستار

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س) با حضور در یکی از بیمارستان شهرستان قائمشهر از زحمات و تلاش های پرستاران تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب(س)، با حضور در یکی از بیمارستان شهرستان قائمشهر از زحمات و تلاش های پرستاران تجلیل کرد.

وی از حضرت زینب(س) به عنوان شخصیتی کم نظیر در جهان اسلام یاد کرد و افزود: ماندگاری قیام عظیم حسینی مرهون تلاش ها و زحمات این بانوی ارزشمند است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که حضرت زینب(س) مصائب و سختی های بسیاری در راه حفظ نهضت عاشورا تحمل کردند، خاطرنشان کرد: صبر و استقامت حضرت زینب(س) امروز یک الگوی بارزی برای پرستاران است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که تلاش ها و مجاهدت های پرستاران در کنار انجام وظیفه یک عمل عبادی است که اجر و ثواب بسیاری بالایی دارد، تصریح کرد: امروز بانوان پرستار باید بیشتر به جلوه های شخصیتی حضرت زینب(س) توجه کنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ولایت مداری حضرت زینب(س) زبانزد خاص و عام است، خاطرنشان کرد: این بانوی نمونه اسلام در راه دفاع از ولایت سختی های بسیاری تحمل کرد، اما هیچ گاه از مسیر ولایت خارج نشد.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که پرستاران به دلیل مشکلات و سختی هایی که تحمل می کنند روز ولادت حضرت زینب(س) در تجلیل و تقدیر از آنها به نام روز پرستار نامگذاری شده است، تصریح کرد: این بانوی نمونه در وفاداری، مدیریت، صبر و شکیبایی بهترین الگو برای جامعه بشری است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود بر ضرورت تبیین صحیح ابعاد شخصیتی حضرت زینب(س) برای عموم جامعه به ویژه بانوان و دختران جوان تأکید کرد و گفت: حجاب به عنوان یکی از مهم ترین اصل مورد نظر و توجه آن بانوی نمونه اسلام باید بیش از پیش مورد توجه بانوان جامعه اسلامی قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha