پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عکس روز پرستار

همزمان با میلاد حضرت زینب(س)و روز پرستار جمعی از بانوان مدارس علمیه معصومیه(س) و حضرت زینب(س) از بانوان پرستار دو بیمارستان دولتی شهر یزد تجلیل کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، همزمان با سالروز میلاد دخت علی(ع) و فاطمه(س) که به نام روز پرستار نامگذاری شده است در جای جای دیار دارالعباده از مقام شامخ پرستار در اسلام تجلیل شد.

به همین مناسبت مراسم جشنی از شب و روز گذشته با حضور بانوان یزدی برگزار شد و در اکثر بیمارستان های یزد که به عنوان قطب پزشکی مشهور است در مراسمی از پرستاران تجلیل شده است.

آیت الله ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد هم به صورت سرزده از بیمارستان دولتی شهید رهنمون یزد بازدید کرد و با حضور در اکثر بخش های این بیمارستان، به پرستاران خسته نباشید گفت و از آنان تجلیل کرد.

 مدیر و معاونان و چند نفر از طلاب مدرسه علمیه معصومیه(س) یزد هم با حضور در بیمارستان دولتی افشار یکی از بیمارستان های ویژه بیماران قلبی از پرستاران تجلیل کردند و این روز را با اهدای شاخه گل به آنان تبریک گفتند.

بانوان طلبه و مسئولان مدرسه علمیه حضرت زینب(س) هم در بیمارستان دولتی شهید صدوقی(ره) یزد حضور یافتند و با تبریک این روز از بانوان پرستار بخش اطفال و زنان با اهدای شاخه گل تجلیل کردند.

انتهای پیام/
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha