جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 حجت‌الاسلام حسین دشتی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)، جوانان را عنصری مهم و تأثیرگذار در جامعه عنوان کرد و گفت: اگر در یک جامعه، انقلابی بخواهد تحقق پیدا کند لازم است جوانان آن جامعه دور این انقلاب اجتماع کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر، ‌جشنواره استانی حضرت علی اکبر(ع) با حضور جمعی از سربازان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، صبح امروز یک شنبه، در سالن 22 بهمن این سپاه برگزار شد.
 
مسئول  نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) در این مراسم، جوانان را عنصری مهم و تأثیرگذار در جامعه عنوان و  گفت: اگر در یک جامعه، انقلابی بخواهد تحقق پیدا کند، لازم است جوانان آن جامعه دور انقلاب اجتماع کنند و در مقابل نیز اگر کسی بتواند جوانان یک مملکت را دور خود جمع کرده و بر روی آن­ها اثر بگذارد می ­تواند در دستیابی به اهداف خود موفّق باشد.
 
حجت الاسلام حسین دشتی اظهار کرد: در جوان غریزه­ ها و فطرت ­های گوناگونی وجود دارد، امّا وقتی به میدان می­ آید در مقابل اعتقادات پاک، زود تسلیم می ­شود و همیشه به ندای درونش جواب می ­دهد، به همین خاطر با احساسات پاک خود، نسبت به ناموس و وطنش غیرت دارد.
 
سرهنگ سهراب انبارکی، معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) نیز در این مراسم ضمن تبریک سال روز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: حضرت علی اکبر(ع) بر طبق روایات، شبیه­ترین فرد به پیامبر(ص) بود و خُلق و خویش نیز شبیه پیامبر بود به همین خاطر نام زیبای ایشان را بر جشنواره تجلیل از سربازان قرار داده ­اند که انتظار می ­رود سربازان ما نیز اخلاقی مانند اخلاق حضرت علی اکبر(ع) داشته باشند.
 
در پایان این مراسم که به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق(ع) برگزار شد از سربازان نمونه سپاه امام صادق(ع) تجلیل به عمل آمد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha