شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
هلال احمر

حوزه/ معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت: حوزه علمیه و هلال احمر می توانند در زمینه آموزش با یکدیگر همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، سید جواد میرحسینی، معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد در نشست مشترک مدیر حوزه علمیه استان با مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد، با ارائه گزارشی از فعالیت های حوزه جوانان هلال احمر گفت: در جمعیت جوانان هلال احمر اعضای بسیاری عضو هستند که نشان از پتانسیل این مجموعه در زمان های حوادث و بلایا است.

وی به اهمیت راه اندازی کانون های طلاب استان یزد اضافه کرد: وجود کانون طلاب و حضور طلاب عزیز در برنامه ها برای جمعیت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد افزود: طلاب می‌توانند در بسیاری از مسائل کمک‌حال هلال احمر باشند، به‌گونه‌ای که هم درزمینه امداد معنوی و هم برای امدادرسانی و نجات مصدومان و حادثه دیدگان در کنار سایر نیروهای هلال احمر فعالیت کنند.

میرحسینی بیان کرد : تشکیل کانون طلاب در مدارس علمیه باعث ارتباط مستمر بین هلال احمر و حوزه می شود و می توان مبحث آموزش را نیز با همکاری این دو نهاد آغاز کرد.

وی با بیان اینکه در گذشته جای حوزه در هلال احمر و جای هلال احمر در حوزه خالی بوده است تصریح کرد: امروزه با راه اندازی کانون های هلال احمر استان می توانیم در راستای آموزش نیروها برنامه های گسترده ای را اجرا و به سرانجام برسانیم.

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد ادامه داد: اگر بتوانیم سطح جامعه را نسبت به برخی از مسائل و شرایط بحرانی آگاه کرد، می توان امید داشت که در مواقع بروز حوادث و بلایا تعداد تلفات را کاهش داد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha