پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مصطفایی

حوزه/ حجت الاسلام مصطفایی به برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: امروز آنچه حائز اهمیت است این که دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف را به نسل جوان بشناسانند و نقش روحانیت در این عرصه بسیار خطیراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در نشست بصیرتی مسئولین پایگاه های مدارس علمیه استان قزوین که در سالن اجتماعات سازمان بسیج طلاب و روحانیون برگزار شد، گفت: آمریکا امروز هدفی جز تامین منافع رژیم صهیونیستی ندارد.

وی ادامه داد: آنچه امروز برای تمام کشورهای اسلامی با اهمیت است، اتحاد و همبستگی در برابر دشمنان بوده که می تواند شفابخش ترین دارو و ضروری ترین نسخه بهبود دردها و آلام مسلمین باشد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: تفرقه و جدائی همواره بیشترین آسیب ها را بر پیکره امت بزرگ اسلامی وارد نموده است و امروز باید کشورهای اسلامی متحد باشند و از تفرقه و اختلاف پرهیز نمایند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با اشاره به گروه های تروریستی و تکفیری در منطقه، خاطرنشان کرد: در این سال ها گروهک های وحشی و تروریستی با همکاری  آمریکا، اسرائیل، انگلیس و آل سعود جنایت های بیشماری را در سوریه، عراق، و .. انجام دادند، ولی جز شکست و خواری برای آنها و سردمدارانشان، چیزی عاید آنها نشد.

وی اظهار کرد: گروه های تروریستی و تکفیری امروز در منطقه خود را منادی اسلام معرفی نموده تا جوانان را به انحراف بکشانند؛ این گروه ها نه تنها اعتقادی به اسلام ندارند، بلکه ساخته دست دشمنان امت اسلامی و صهیونیست ها هستند.

حجت الاسلام مصطفایی به برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره و بیان کرد: امروز آنچه حائز اهمیت است این که دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف را به نسل جوان بشناسانند و نقش روحانیت در این عرصه بسیار خطیراست.

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: در طول 40سال انقلاب اسلامی خداوند حامی ملت ایران در برابر توطئه های گوناگون جبهه استکبار بود و خدا را شاکریم که دست همه توطئه گران را قطع کرد و ملت ایران  زا در چشم جهانیان سرافراز کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha