جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محبی

عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت: نباید تمام مشکلات معیشتی مردم را به تحریم های دشمنان پیوند بزنیم، در حقیقت ناکارآمدی برخی مسئولان در کنار خصومت های آمریکایی ها باعث بحرانی شدن وضعیت اقتصادی کشور شده است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی، صبح امروز در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: متاسفانه عملکرد تیم اقتصادی دولت به گونه ای نبوده که شاهد رونق تولید ملی و رشد اقتصادی در کشور باشیم .

وی خاطرنشان کرد: دولت به جای اینکه تمام توجه خود را به سمت تولید معطوف کند، به گونه ای عمل کرد که نقدینگی مردم به سمت بازار طلا و سکه رفته است ، همین موضوع باعث رانت و فساد مالی شده است.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: نباید تمام مشکلات معیشتی مردم را به تحریم های دشمنان پیوند بزنیم، در حقیقت ناکارآمدی برخی مسئولان در کنار خصومت های آمریکایی ها باعث بحرانی شدن وضعیت اقتصادی کشور شده است.

 عضو شورای حوزه علمیه قزوین گفت:  وخیم شدن وضعیت معیشتی مردم نشان می دهد که  دولت باید برنامه های خوبی برای بهبود شرایط اقتصادی در کشور داشته باشد و امروز باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.

وی اظهار کرد: باید موضوع اقتصاد مقاومتی که رهبری معظم انقلاب اسلامی بارها بیان نموده را در کشور جدی گرفته و به آن عمل نماییم. آنچه که می تواند تمامی تحریم ها را بی اثر کند، حمایت از تولید داخلی است.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: آمریکای ظالم همواره از هر ابزاری برای ضربه زدن به نظام اسلامی و تضعیف حقوق ملت استفاده کرده و به همین دلیل به هیچ عنوان مورد اعتماد ملت ایران نیست.

حجت الاسلام محبی بیان کرد: اکنون زمان آن رسیده که ملت و دولت دست در دست یکدیگر داده و با بهره گیری از ظرفیت های ارزشمند صنعتی و کشاورزی، کشور را در مسیر توسعه و آبادانی هدایت کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: برای رفع مشکلات و مقابله با توطئه های دشمنان علیه نظام، تنها راه پرهیز از گرایش های سیاسی و حزبی و استفاده از توان و ظرفیت های ملی و داخلی کشور است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha