پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی این بوده که پس از پیروزی انقلاب و در طول این چهل سال، همواره نفوذ و اقتدار ما در منطقه و جهان، سیر صعودی داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی موسوی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،با بیان این که امروز همه اقشار ملت به خصوص طلاب و فضلای حوزه در راستای صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن ، مسئولیت دارند، اظهار داشت: در خود حوزه و برای صیانت از انقلاب اسلامی لازم است که ما در بُعد علمی و معرفتی خود را روز به روز تقویت کنیم که خوشبختانه نگاه و رویکرد مجموعه مدیریت حوزه و تاکید بزرگان نیز ناظر به همین مساله است.

وی با تاکید بر لزوم تبیین و تشریح مبانی علمی نگاه و رویکرد حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری در اصل لزوم و بقای انقلاب اسلامی گفت: امام راحل فرمود حفظ انقلاب و نظام اسلامی از اوجب واجبات است و این مهم را ما باید در بدنه حوزه به خوبی تبیین و تشریح کنیم، ضمن آن که بعد از تقویت بُعد انقلابی باید از رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب دقیقاً پیروی کنیم.

این استاد حوزه همچنین بیان داشت: به لطف الهی در طول چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به کوری چشم دشمنان ما دستاوردهای عظیم داخلی و به ویژه بین المللی داشته ایم که این ها کتمان ناپذیر است.

وی با اشاره به روند صعودی نفوذ و اقتدار بین المللی کشور در طول چهل سال اخیر خاطرنشان کرد: امروز نفوذ و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین ملت های منطقه بسیار مشهود است و انشاالله این مساله زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(ع) و برپایی دولت جهانی ایشان خواهد شد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha