چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام میناپور

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی اقتدار و هویت عزتمندی را نصیب ملت ایران کرد که این مساله دستاورد بزرگی در عرصه بین المللی به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،با بیان این که بصیرت و روحیه انقلابی مردم ما در طول این چهل سال، یکی از عوامل مهم حفظ و تداوم مقتدرانه انقلاب اسلامی بوده است، اظهار داشت: امروز بصیرت و دینداری مردم ما چنان است که مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان علیه انقلاب و نظام می شود، با این حال ما نباید هیچ گاه نسبت به توطئه ها و فتنه های دشمنان غافل باشیم.

وی با اشاره به لزوم توجه به ابعاد رسانه ای معرفی و تبیین دستاوردهای خیره کننده انقلاب اسلامی در طول این چهل سال افزود: باید برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از حیث این که عامل عزت واقتدار ما بوده و به ما هویت جدیدی در دنیای امروز بخشیده را به درستی تبیین کنیم.

این استاد حوزه همچنین گفت: در واقع همه ما باید خود را مسئول بدانیم که از دستاوردهای نظام صیانت کنیم و روز به روز در راستای تقویت این نظام بابرکت بکوشیم و این را هم بدانیم که اگر خدای ناکرده در این باره کوتاهی و سستی بورزیم، چوب آن را خواهیم خورد.

۳۱۳/۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha