جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با اشاره به اینکه تربیت یافتگان مکتب عاشورا دیروز در دفاع مقدس و امروز در حفاظت از حرم اهل بیت(ع) سرافراز از امتحان بیرون آمدند، گفت: مدافعان حریم و حرم حافظان امنیت و جان نثاران مکتب عشق اند.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در کرمانشاه، با تمسک به آیه 32 سوره مبارکه حج که می فرماید:«وَمَنْ يُعَظِّمَ شعائِرَ اللّه فَإنَّها مِن تَقْوي القلوب.» هركس شعائر الهي را بزرگ دارد ، اين كار نشانه ي تقواي دلها(ي آنها) است، گفت: دفاع از حرم آل الله مصداق بارز تعظیم شعائر بوده و امروز دشمن به جنگ نشانه های دین خدا آمده است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با بیان اینکه اهل بیت(ع) در زمان حیات مایه خیرات و برکات و وحدت امم و مذاهب بوده اند، ادامه داد: مدافعان حرم با الگو از مکتب ظلم ستیز عاشورا، بار دیگر حفاظت از خیام حرم حسینی(ع) را به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند اگر مدافعان حرم مبارزه نمی‌كردند بايد دركرمانشاه و همدان می‌جنگیدیم، اظهار کرد: مایه بسی افتخار است که دلاوران دفاع مقدس و نسل جوان و لایتمدار شر جنگ را از سر این کشور دور نمودند.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه پرورش یافتگان مکتب حسینی(ع) برای حفاظت از حرمهای اهل بیت(ع) به شعارکُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا جامه عمل پوشاندند، گفت: هر جا اسلام و مکتب انسان ساز اهل بیت(ع) حتی آن سوی مرزها در خطر باشد، ما همان حافظان خیام حرم عاشورائیم.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه با اشاره به اینکه تربیت یافتگان مکتب عاشورا دیروز در دفاع مقدس و امروز در حفاظت از حرم اهل بیت(ع) سرافراز از امتحان بیرون آمدند، گفت: مدافعان حریم و حرم حافظان امنیت و جان نثاران مکتب عشق اند.  

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه مدافعان حرم، احیاگران عاشورای حسینی(ع) هستند، گفت: جنایات داعش به ما فهماند که خوی وحشی گری دشمنان انقلاب اسلامی تمام ناشدنی است و برای دفع شرشان باید مطیع امر ولایت باشیم.

وی در پایان تبیین الگوی عملی شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را مسیری برای زنده نگه داشتن راه پر افتخار شهادت دانست و گفت: برای مقابله با فرهنگ منحط غربی، روحیه مقاومت، ایثار و حماسه را در جامعه، خصوصا نسل جوان نهادینه کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha