پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام صادقی، مبلغان دینی را پرچم داران دفاع از دین و ارزش های الهی در جامعه اسلامی معرفی کرد و گفت: مبلغان دینی در عین خلوص نیت و بدون هیچ ادعایی در مسیر تبلیغ دین گام بر می دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در نشست مبلغان دینی شهرستان آمل با مهم ارزیابی کردن جایگاه تبلیغ در اسلام، آن را رسالت پیامبران الهی و ائمه معصومین(ع)دانست و گفت: رسالتی که امروز مبلغان دینی بر عهده دارند بسیار مهم تر از گذشته است.

وی با بیان این که امروز جامعه اسلامی با هجمه ها و توطئه های بسیاری از سوی دشمنان مواجه است، افزود: مبلغان دینی با تبلیغ صحیح و اثرگذار دین و ارزش های معنوی در جامعه نقش بسیار مؤثری در خنثی سازی توطئه دشمنان ایفا می کنند.

حجت الاسلام صادقی، مبلغان دینی را پرچم داران دفاع از دین و ارزش های الهی در جامعه اسلامی معرفی کرد و گفت: مبلغان دینی در عین خلوص نیت و بدون هیچ ادعایی در مسیر تبلیغ دین گام بر می دارند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن از رشد و تقویت معنویت در جامعه اسلامی عصبانی و ناراحت است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل می کوشد با هجمه های فرهنگی، معارف الهی را در جامعه اسلامی تضعیف کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه امروز یکی از مهم ترین مشکلات جامعه اسلامی وجود آسیب های فرهنگی و اجتماعی است، تصریح کرد: باید با بهره گیری از توان تبلیغی موجود در جامعه این آسیب ها را به حداقل برسانیم.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که در حال حاضر یکی از بهترین راه های خنثی سازی هجمه ها و توطئه های دشمنان علیه دین و انقلاب، تقویت باورهای اعتقادی جامعه به ویژه نسل جوان است، بیان داشت: امروز جوانان کشورمان در معرض شدید ترین هجمه های فرهنگی دشمن قرار گرفته اند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هدف دشمن از بین بردن هویت دینی نسل جوان است، گفت: با کمرنگ کردن و از بین هویت دینی جوانان، راه برای توطئه و نفوذ فرهنگی دشمن در جامعه اسلامی فراهم خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که یکی از وظایف مهم مبلغان دینی روشنگری و آگاهی دادن به مردم نسبت به توطئه دشمنان علیه دین و انقلاب است، افزود: هم اکنون که در آستانه دهه چهارم انقلاب اسلامی هستیم باید همه توان تبلیغی روحانیت در جهت دفاع از دستاوردها و خدمات ارزشمند نظام اسلامی به کار گرفته شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha