سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه بهشهر

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که امروز مسئولان کشورمان باید با تفکر انقلابی و مدیریت جهانی کشور را مدیریت کنند، گفت: اگر این دو اصل مهم در مدیریت کشور مورد توجه قرار نگیرد به طور حتم با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر، یک شنبه شب در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان بر ضرورت بکارگیری همه توان و ظرفیت موجود به منظور رفع مشکلات مردم از سوی مسؤولان تأکید کرد.

وی با بیان این که هیچ چیز در نظام اسلامی با ارزش تر از خدمت صادقانه به مردم نیست، افزود: مدیران و مسئولان نهادها و ادارات باید به گونه ای رفتار کنند تا شاهد رضایت خاطر مردم پس از مراجعه به ادارات باشیم.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که در شرایط فعلی مردم ما با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجه هستند، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی باید یک عزم جدی برای رفع مشکلات مردم در میان مسئولان و مدیران کشور وجود داشته باشد.

امام جمعه بهشهر با بیان این که متأسفانه مسأله ای که موجب ناراحتی و بی اعتماد مردم نسبت به مسئولان شده، وجود فاصله طبقاتی گسترده میان مردم و مسئولین است، تصریح کرد: تا زمانی که تفکر و رویکرد اشرافی گری در میان مدیران وجود داشته باشد، فاصله میان مردم و مسئولان کشور هر روز بیشتر خواهد شد.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با تأکید براین که امروز ملت بزرگ ایران لایق بهترین ها هستند، خاطرنشان کرد: این وظیفه مسئولان و مدیران کشور است که وعده ها و شعارهای خود در برابر ملت ایران جامه عمل بپوشانند.

حجت الاسلام جباری با بیان این که امروز مردم از مسئولان خود وعده هایی که داده بودند را مطالبه می کنند، تصریح کرد: رفع مشکلات فعلی کشور در حوزه اقتصادی نیازمند وحدت و همبستگی ملی در همه بخش های کشور است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسئولان باید به توانمندی و ظرفیت های داخلی نیز بیشتر توجه کنند، خاطرنشان کرد: یکی از نقاط ضعف مسؤولان این است که متأسفانه بیش از حد به وعده های خارجی دل بسته اند.

مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که همه توان و ظرفیت مسؤولان باید به پتانسیل بومی متمرکز شود، تصریح کرد: اگر مسئولان طی سال های اخیر به طور دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرایی می کردند امروز شاهد یک اقتصاد شکوفا در شرایط تحریم بودیم.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که امروز مسئولان کشورمان باید با تفکر انقلابی و مدیریت جهانی کشور را مدیریت کنند، بیان داشت: اگر این دو اصل مهم در مدیریت کشور مورد توجه قرار نگیرد به طور حتم با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha