چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
طلاب سطح سه مرکز تخصصی فاطمة الزهرا (س) اردکان

حوزه/ مسئول بسیج خواهران فاطمیه اردکان گفت: مردم ما مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران را بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی خود همه شهرهای ایران اسلامی به جهانیان اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، فاطمه کُردی، در جمع بانوان طلبه سطح سه مرکز تخصصی فاطمة الزهرا(س) اردکان، با بیان اینکه مردم ما مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران را با حضور خودجوش ده ها میلیونی خود در همه شهرهای ایران اسلامی به جهانیان اعلام کرده اند، گفت: این حضور را هر ساله با حضور پرشورشان در مراسمات و برنامه های مختلف به خوبی به جهانیان نشان می دهند و می گویند که پای انقلاب و اسلام ایستاده اند.

وی با اشاره به نقشه‌های دشمنان خارجی و داخلی این نظام و ایجاد شک و شبهه ی خطا و اشتباه در انتخابات سال 88 ، تصریح کرد: آن‌ها با تمام قوا و نیرو و خرج هزینه در میدان حاضر شدند، ولی بحمدالله و به حول و قوه الهی نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

مسئول بسیج خواهران اردکان با اشاره به حضور مردم برای اعلام برائت از ساختارشکنان و عناصر فتنه‌گری که به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸، مسیر بیراهه را در پیش‌گرفته بودند، افزود: مردم ولایتمدار با حماسه‌ آفرینی در این روز تاریخی و با حضور خود ثابت کردند بعد از گذشت بیش از 30 سال از انقلاب اسلامی همچنان مردم پایبند به اصول اولیه انقلاب سال 57 هستند.

کُردی در این نشست ضمن بیان نکاتی در موضوع برجام، مشکلات اقتصادی و تحریم گفت: پیروزی انقلاب اسلامی و ایجاد نظام اسلامی و به دنبال آن دولت اسلامی از اهداف امام راحل بود.

وی، ظهور و بروز مشکلات کنونی را حاصل ضعف در تشکیل دولت اسلامی دانست و ادامه داد: نفوذ خائنان در بدنه انقلاب، مانعی بزرگ در مسیر رسیدن به آن هدف والا خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha